Skrue-dag?

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Mogens Dammand

Re: Skrue-dag?

Indlæg af Mogens Dammand »

Har en aftale sidst på dagen, så desværre.
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Skrue-dag?

Indlæg af iver »

Så er det imorgen det går løs, og jeg kan forstå at Jens har snakket med Bønne om de tekniske detaljer, og hvis vi skal snakke om det mere seriøse, så tager jeg lidt op af fryseren til aftensmaden, så der også er til Mette hvis hun vil dinere med os, og til frokost tænkte jeg rugbrød, så hvis Mette har en pakke smør med, Mogens vil tage lidt sodavand med, Jens en dåse rejer i lage, så har jeg vist resten vi skal bruge.

Vel mødt, Iver.

Ps. skulle nogen få lyst til at kigge ind bare til en sludder, og/eller lidt dæksparkeri skal de være velkomne, men skriv her senest kl. 10 i morgen så skriver jeg tilbage med adresse.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Mullersted

Re: Skrue-dag?

Indlæg af Mullersted »

iver skrev:Mht forplejning, skal jeg lige høre om hvem der bliver til aftensmad? Mvh Iver
Hej Iver
Beklager at jeg først svarer nu. Skal til fest lørdag aften, - og skal lige nå at lave lidt mad til at ha med - så kører nok midt på eftermiddagen. Så ellers tak ;-)

Og kommer måske lidt senere - skal lige være sikekr på at der ikke er glatte veje..

Vi ses, Mette
Mullersted

Re: Skrue-dag?

Indlæg af Mullersted »

Hej Iver - og I andre.
Jeg kører først hjemmefra ved middagstid, når vejene ikke fryser mere.
Men blir tilgengæld til sidst på eftermiddagen

Håber I kan undvære smør så længe, eller kan skaffe noget et andet sted fra ;-)

Vi ses
Mette
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Skrue-dag?

Indlæg af iver »

Hej Mette. Det er helt ok, ingen grund til at tage chancer! De har saltet i nat, så det er ok at melde afbud. Og smøret undværer vi nok, de to andre har alligevel ikke godt af det. Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Mullersted

Re: Skrue-dag?

Indlæg af Mullersted »

Hej Iver og Co.
Jeg melder desværre afbud - tør ikke rigtigt køre , når temperaturen ikke er kommet længere op.
Håber I hygger jer og får skruet, smurt og monteret..

Jeg lader styrtbøjlen ligge i garagen til foråret, og melder mig ind i kampen igen ;-)
Go weekend til alle

kh Mette
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Skrue-dag?

Indlæg af iver »

Hej Mette.

Det er modtaget, på vegne af chefmekanikercrewet skulle jeg hilse at sige du er velkommen når foråret melder sig, så husk at holde mig op på det!

God weekend til dig også.

Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

Re: Skrue-dag?

Indlæg af YETI »

Super hyggelig skruedag og en væsentlig forbedret Varadero at køre hjem på. Hvem der så lige var chefmekanikeren er uvist, men operationen lykkedes og patienten får nu nogle kolde afvaskningers inden vinterhiet.
Tak ofr hjælpen Iver og Mogens
YETI
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Skrue-dag?

Indlæg af iver »

Hej Jens.

Ja det var en superhyggelig dag, og jeg tror damen (Varaderoen) synes om at blive kælet for af ikke mindre end tre chefmekanikere ;-)

Mon ikke vi skylder en tak for teknisk bistand til ham hvis navn rimer på tønde!?

Vi må gentage succesen til forået.

Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Besvar