Hygge-man 2013

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Hygge-man 2013

Indlæg af kjelde »

Jeg har talt med et par Mud-hogs-ere, som gerne vil invitere Harkere på tur :ok:

Har ikke selv deltaget tidligere, men det ser hyggeligt (Hark-agtigt) ud, og har meldt mig til.

For dem der er på facebook er der en side hvor i kan kigge lidt og evt. tilmelde jer (søg efter MudHogs)

Deadline for tilmelding er 28. Januar kl 18.00.
Tilmelding kan også ske her på tråden.




Bobøl-Foldingbrovej 9 6683 Føvling

Er som de andre år Mad, hygge og køretur.

Lørdag d.02-02-2013 kl 0800

Program :

Mad og hygge
Køretur ( med kaffe pause ) Vi vil holde de nødvendige pauser undervejs.

Del 1
Start kl. 8.00 med morgenmad og kaffe.
Del 2
Køretur Afgang kl 1000 allersenest kl 1100.
Del 3
Middag et hemmeligt sted i Jylland.
Del 4
Kører vi anden del af turen med kaffe pause, vi er nok tilbage ca kl 15-16 stykker.
Del 5
Middag og fest til vi falder om eller der ikke er mere sprut.


I år er det 6 gang der køres Hyggeman, Jeppe har lovet at lave middag (aftensmad) igen, så det glæder vi os meget til.

Turen står Erik Midtgaard for, og han er jo berygtet for nogle gevaldige gode og støvede ture, men jeg tør godt love at støvet bliver det ikke.

Alle, stort set, kan køre den her tur, alt efter vejret også med en bagpå eller en flok børn i sidevognen ta' konen, vennen, naboen eller din mor med.

Alt dette til kun 300 kr. (inkl drikkevarer frem til aftensmaden)

Der vil være mulighed for overnatning, det kan være i telt eller i maskinhuset eller i klubben eller hvad du kan finde på.

Gæster er velkommen.

Af hensyn til kokken og indkøb af proviant er tilmelding nødvendig venligst.


Vi glæder os meget til at se jer.

adresse:
Mud-Hogs
Bobøl-Foldingbrovej 9
6683 Føvling
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Besvar