Indlæg af stødende karakter slettes uden varsel. Øvrige indlæg vil forblive på forum til 'evig' tid. Vis omtanke med brugen af foto og video, hele internettet kan kigge med.
Hvordan er det nu lige... må man ligesom sidste år snige sig med på en ikke-Honda? - for det var da en fed tur
Ihvertfald... der er sat kryds i kalenderen
Jeg ved godt eg er noget ny inden for dette fag her, så vil se om nogen kan forklare hvordan sådan en "Roadbook" den fungerer og hvad sådan en bandit koster?
Jeg har længe haft kig på dem, men bare aldrig helt forstået konceptet i det. :-/
Men jeg håber da at jeg kan få svar på mit spørgsmål. :)
Vis det ikke er alt fordyr at anskaffe og, så vil jeg helt sikkert deltage i turen.
På forhånd tak
Suhir skrev:Jeg ved godt eg er noget ny inden for dette fag her, så vil se om nogen kan forklare hvordan sådan en "Roadbook" den fungerer og hvad sådan en bandit koster?
Jeg har længe haft kig på dem, men bare aldrig helt forstået konceptet i det. :-/
Vis det ikke er alt fordyr at anskaffe og, så vil jeg helt sikkert deltage i turen.
På forhånd tak
Suhir
Hej Suhir!
Jeg kørte min første Roadbooktur sidste år til Twinduro. Det er lige til at gå til.
Se dette indlæg på Tenereklubbens forum: http://www.tenere.dk/Artikler/roadbook/road-book.htm
Jeg købte en manuel roadbook i Biltema til ca 150,- monteringen tog et kvarter (inkl. kaffepause) og det fungerer fint til mit tempo.
Mvh,
Kristian
Suhir skrev:Jeg ved godt eg er noget ny inden for dette fag her, så vil se om nogen kan forklare hvordan sådan en "Roadbook" den fungerer og hvad sådan en bandit koster?
På forhånd tak
Suhir
Hej Suhir!
Jeg kørte min første Roadbooktur sidste år til Twinduro. Det er lige til at gå til.
Se dette indlæg på Tenereklubbens forum: http://www.tenere.dk/Artikler/roadbook/road-book.htm
Jeg købte en manuel roadbook i Biltema til ca 150,- monteringen tog et kvarter (inkl. kaffepause) og det fungerer fint til mit tempo.
Mvh,
Kristian
Hej Ksejersen!
Tak for det hurtige svar og tak for linket, den vil jeg læse efter min prøve.
Jeg har kigget lidt inde ved Biltema og syntes ikke at jeg kan finde nogen Roadbook der inde. jeg har kun fundeet en Holder til en Roadbook.
På forhånd tak
Suhir
Hej Suhir!
Mvh,
Kristian
Hej Ksejersen!
Tak for det hurtige svar og tak for linket, den vil jeg læse efter min prøve.
Jeg har kigget lidt inde ved Biltema og syntes ikke at jeg kan finde nogen Roadbook der inde. jeg har kun fundeet en Holder til en Roadbook.
Suhir
Hej Suhir!
Det er den du skal have. Roadbooken er et langt stykke papir med kørselsanvisninger, som du ruller op på roadbookholderen. Når du så kører turen, ruller du dig igennem kørselsanvisningerne.
Mvh,
Kristian
Det ser spændende ud og er helt nyt for mig, selvom jeg har lidt evner inden for kort og kompas som orientereringsløber, men dette er vist en andet concept.
Man får vel ikke udleveret kort ? Hvad med cyklens "futter", kan man klare sig uden knopdæk ??
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
+ 998