Roadbook Rally 2013 - Løvspringstur

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Anders

Re: Roadbook Rally 2013 - Løvspringstur

Indlæg af Anders »

Datoen er reserveret
Brugeravatar
John Sigh
Indlæg: 510
Tilmeldt: 29. jul 2011, 21:12
Geografisk sted: Sydthy

Re: Roadbook Rally 2013 - Løvspringstur

Indlæg af John Sigh »

Hej Steffen.
Jeg er klar til en tur til, og mon ikke Finn også skal med.
Mvh John Sigh
"Der er intet der er så galt,at det ikke kan blive værrer"
" Man skal aldrig tynde sin whisky med kaffe,brun farin og flødeskum før man skal sove !"
Henrik Larsen

Re: Roadbook Rally 2013 - Løvspringstur

Indlæg af Henrik Larsen »

Knægten skal konfirmeres, så det bliver desværre ikke igen i år :cry: , men til alle Jer der overvejer, så kan jeg kun sige at I skal melde Jer på banen. Det er simpelthen supersjovt og et fantastisk arrangement.
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Roadbook Rally 2013 - Løvspringstur

Indlæg af Lasse Pedersen »

Godmorgen Steffen

Jeg skal vel ikke tilmeldes? :-D
Jo jeg kommer som aftalt og jeg er så sikker på det bliver god oplevelses tur :ok:
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Tryksen

Re: Roadbook Rally 2013 - Løvspringstur

Indlæg af Tryksen »

Hej Holst

Har sat kryds i kalenderen - så jeg er klar til at stille frokost an ligesom sidst. Jeg trykker lige Iver aka Le Garnd Hark'chef lidt på mavsen og hører om han ikke også er med.

Lad os snakkes om det praktiske senere
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Roadbook Rally 2013 - Løvspringstur

Indlæg af iver »

Tryksen skrev:Hej Holst

Har sat kryds i kalenderen - så jeg er klar til at stille frokost an ligesom sidst. Jeg trykker lige Iver aka Le Garnd Hark'chef lidt på mavsen og hører om han ikke også er med.

Lad os snakkes om det praktiske senere
Hej Tryksen. Du kan tage den helt med ro, jeg er for længst blevet, indkaldt/indrulleret/udkommanderet til køkkentjeneste......... Gik egentlig og var betænksom ved om du havde ladet mig i stikken i år :cry: Men fedt at du melder dig under fanen..... Måske vi snarest skal ses til strategi møde, så missionen bliver vellykket som sidste år....... Jeg pønser lidt på en gullashkanon, der får operation bøllebank til at ligne en pensionist udflugt :roll:

Mvh Chefen for køkkenbrigaden.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Tryksen

Re: Roadbook Rally 2013 - Løvspringstur

Indlæg af Tryksen »

Oh'la Le grand I'ver

Vidste at du var til at regne med - har Le'Mopesat's bøger - er vi derude!!! Lad os lige stikke hovederne sammen - udveksle forklæde, lave menu og eller bare lige - ja, du ved :beer:

Go aften herfra
meregrustak

Re: Roadbook Rally 2013 - Løvspringstur

Indlæg af meregrustak »

"You meet the nicest people on a Honda" så jeg har sat kryds i kalenderen, venter spændt på tilmeldingsproceduren og håber man kan snige sig med - også uden Honda :-D
Besvar