Klubens årlige forårssheltertur d. 16.-17. marts

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
poulsen

Re: Klubens årlige forårssheltertur d. 16.-17. marts

Indlæg af poulsen »

tingtilsalg: det troede jeg virkelig ikke man kunne??

Så kunne det godt ske at jeg når at få pladerne før ture.
tingtilsalg

Re: Klubens årlige forårssheltertur d. 16.-17. marts

Indlæg af tingtilsalg »

Jeg skal være ærlig at sige at jeg aner ikke om man stadig kan.
Men man kunne da jeg for 4 år siden var cirkusset igennem med en ATer. Jeg betalte først afgiften og klagede efterfølgende. Så mens klagen blev behandlet fik jeg kørt på cyklen og også solgt den igen, da den ikke rigtigt var mig alligevel :-)

Jeg tror der gik 1-2 mdr efter salget, så fik jeg et brev om at jeg havde fået medhold i min klage osv.
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 705
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Klubens årlige forårssheltertur d. 16.-17. marts

Indlæg af Lasse Pedersen »

Goddag Alle HARKer

Jeg kan desværre ikke den Weekend for selv om jeg er i det Jyske så er jeg desværre et andet sted :-(
og jeg får nok ikke lov til at køre ned til jer, måske har jeg endda ikke Transalpen med :oops:
Kan i have en rigtig god tur, og jeg vil tænke på jer med stor misundelse
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Re: Klubens årlige forårssheltertur d. 16.-17. marts

Indlæg af kjelde »

Så er bålhytten besigtiget og godkendt, og der kan vi være uanset vejr :ok: meget fine forhold
Vedhæftede filer
DSCN1553.JPG
DSCN1553.JPG (71.89 KiB) Vist 16158 gange
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Suhir

Re: Klubens årlige forårssheltertur d. 16.-17. marts

Indlæg af Suhir »

kjelde skrev:Så er bålhytten besigtiget og godkendt, og der kan vi være uanset vejr :ok: meget fine forhold

Det ser da super godt ud!!! Er der brænde der også eller skal vi alle lige tage et bundt med?
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Re: Klubens årlige forårssheltertur d. 16.-17. marts

Indlæg af kjelde »

tror det rækker til den halve nat :-D så nej ingen brænde med
Vedhæftede filer
DSCN1556.JPG
DSCN1556.JPG (167.35 KiB) Vist 16154 gange
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Tryksen

Re: Klubens årlige forårssheltertur d. 16.-17. marts

Indlæg af Tryksen »

Hej Kjelde

Fedt sted du har fundet. Kan du komme lidt nærmere ind på hvor det er placeret. Inden jeg pakker generator, varmetæppe, parabolet og andet livsnødvendigt gear - må vi køre helt der op, eller skal jeg også have sækkevognen med?

Spøg til side - har alt det der skal til for at holde varmen om natten. Men jeg er mere bekymret for at køre i det vejr. Det ser ud til at det bliver frost hele døgnet, hvordan har i andre det med det? En ting er at det blir koldt for poterne men det er da det mindste problem hvis sutterne ikke kan klæbe på vejen..... men hvis jeg skulle kende dig ret Kjelde, så er der allerede taget højde for det ved kun at køre "gravel road" - eller har i vinterdæk på :shock: :shock:
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Klubens årlige forårssheltertur d. 16.-17. marts

Indlæg af iver »

Jeg venter og ser på vejret og føret den dag vi skal afsted, er der tørt på vejene og kun en smule frost tror jeg at jeg kører, men er der sne og is melder jeg afbud, men jeg er jo også en kylling. Og den smule salt der forhåbentlig kun er må vaskes af søndag. Mvh Iver. Ps. Ser frem til at bliv genforenet med mit forklæde ;-)
Fuck Chrome.
HARK Rules
Suhir

Re: Klubens årlige forårssheltertur d. 16.-17. marts

Indlæg af Suhir »

Jeg tager en god sovepose med og et overtræk til soveposen, og så ligger jeg med de tights jeg også har under mc bukserne.

Hvordan egentlig med forplejning, bliver det købt fælles ind og så lavet sammen eller hvordan forgår det? bare så jeg ved om jeg skal have en lille gryde med til at koge vand i. :-)
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Re: Klubens årlige forårssheltertur d. 16.-17. marts

Indlæg af kjelde »

Vejret kan vi ikke gøre så meget ved :-( men påklædningen kan vi.

Tror nu ikke der bliver snestorm, men ej heller sommer. Hver især må afgøre om det er forsvarligt at køre. Når vi først er ankommet skal vi nok klare os.

Ja vi kan køre helt op til køjen, også med en varadero med landevejsdæk :-D

Der købes fælles ind, så medbring kun bestik og et par mønter.

Glæder mig til at se jer kkj8
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
poulsen

Re: Klubens årlige forårssheltertur d. 16.-17. marts

Indlæg af poulsen »

Jeg må nok trække i land igen igen. I må have en rigtig god tur og jeg håber vi snart ses til noget HARK :)
Anders Thorsen
Indlæg: 201
Tilmeldt: 17. jun 2011, 14:07
Geografisk sted: Børkop

Re: Klubens årlige forårssheltertur d. 16.-17. marts

Indlæg af Anders Thorsen »

influenzaen har ind- hentet mig må desværre melde afbud håber i må få en dejlig weekend
hilsen
Anders
Tryksen

Re: Klubens årlige forårssheltertur d. 16.-17. marts

Indlæg af Tryksen »

Halløj I gæve vikinger

Har lige tjekket vejrudsigten. Tror at mit kyllingegen vinder over min iver til at køre. Ligenu siger den -1 - +1 og slud og måske sne..... det tør jeg bare ikke :kylling: :kylling: :kylling:

Go tur herfra
Lars N
Indlæg: 305
Tilmeldt: 23. sep 2012, 13:42
Geografisk sted: Rager ikk dig

Re: Klubens årlige forårssheltertur d. 16.-17. marts

Indlæg af Lars N »

HEJ ALLLe :honda:
Håber jer der tager afsted får en go tur. :sol: ikke lige vejr til mig endnu :kylling: jeg må melde fra dennegang håber at møde jer til senere ting i år :-D
MVH LARS
fing2 fing1 I mangel af egen succes, er andres nederlag ikke at foragte. kslag :honda:
Mullersted

Re: Klubens årlige forårssheltertur d. 16.-17. marts

Indlæg af Mullersted »

Kære alle. Jeg trækker mig desværre igen pga vejret og andre forpligtelser, der trænger sig på
Håber I får en super fin tur :-)

Bedste hilsner Mette
Besvar