Lidt sand.........

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Lidt sand.........

Indlæg af Torben Vester »

Søren, Henrik Hald og jeg påtænker en lille Vestkyst tur næste weekend.
Henrik, kun hvis det regner og jeg kun, hvis det ikke gør - ja, det er sgu ikke let....
Tanken er at køre lidt sand og nyde livet lidt.
Søren skal vist have skiftet dæk...... jeg håber, at han vælger det rigtige, så han ikke bliver dømt "ude".....
Er der nogle der vil med...?? - og måske kender et sted, hvor "der alte" kan leje en hytte...?

Hilsen
Torben
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Håber I får regn fredag så I kommer af sted, og sol resten af weekenden.

Den står på arbejde for mit vedkommende, altså det lønnede, så ved man hvad tiden skal gå med :cry:

Go' tur
Mogens
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Tur og dæk!

Indlæg af Søren Dahl »

I dag var jeg på mc tur til Gl. Estrup til det månedelige mc træf. På vej hjem standsede jeg op midt ude i en skov hvor jeg ved jeg ikke ville genere nogle. Herefter blev der bare brændt dæk af - det var herre fedt. Jeg havde næsten intet mønstre tilbage og det er en fast tradition at lige inden dækket er slidt helt ned - skal det sidste brændes af - og det blev da så sandelig også. Da jeg så kørte ind på beton gulvet hvor den holder parkeret hjemme, klisterede dækket helt til gulvet - FEDT ;-)

Så nu kommer der et helt nyt sæt TKC 80 på - glæder mig til at se hvordan de virker i sand!

Vi får bare en kanon tur her i weekenden - det er jeg bare helt sikker på! - glæder mig meget.

MVH Søren
Besvar