Goddag igen
Så har jeg lidt flere oplysninger til jer, Jeg har besøgt vor shelter i Skoven tæt ved Hørsholm, den ser fin ud dog ikke med helt de standarter som man har set på dem vi har besøgt i det jyske, og det på skov og natur styrelsen oplyste lokum ikke findes, men det må vi jo løse
Da der ingen vand findes på stedet ( drikkevand) vil jeg bede jer om at tage noget med, det er til mad og kaffe og vel også tandbørstning
Med hensyn til turen fra Brøndby strand til Shelteren vi være på ca. 100 KM. til dem der må have behov for at tanke, kommer vi straks efter starten forbi en F 24 og en OK tank.
Jeg vil handle lidt ind inden vi mødes, til lidt frokost og til aftensmad, drikke varen og morgen mad, kan dem der skal have det, handle ved mødestedet hvor der både er en Netto, Aldi og en superbedst, eller selvfølgelig selv medbringe det.
Jeg vil være ret glad hvis vi kan deles med forplejnings transporten
Endnu en oplysning er at vi ikke kan kører helt ind til Shelteren, men jeg arbejder på en måde at løse dette problem, der er ca. 250m. fra skov kanten til Shelteren
Shelteren ligger ca. 250m. fra enden af søndre Jagtvej i Hørsholm
Følg skovvejen ca. 100 m- drej til højre af skovsti herefter ligger Shelteren ca. 150m. fremme
tilmeldte:
Lindboe
Anders
Michael
Turner
Jørn
Lars N
Srubager
Lasse (Trapper)