Offroad begyndertur!

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Niels

Offroad begyndertur!

Indlæg af Niels »

Hej Hark'ere

Jeg ved det er i sidste time, men altså...I morgen er der en begyndertur for dem der gerne vil prøve at køre uden for asfaltvejene. Som I kan se i invitationen (se link) er det for alle, men groft mønster på dækkene er en god ide. Det behøver ikke at være knupper med du kommer nok længst uden slicks :lol:

Jeg ved at der har været nogle med her fra HARK nogle af de tidligere år, så bare kom frem i bussen, vejret bliver godt, og offroad er altid fedt! Det kunne jo også være godt at træne lidt gruskørsel inden roadbooken næste lørdag ;-)

Her er linket til invitationen. God fornøjelse til dem der tager med!
http://www.dormck.dk/index.php/forum/6- ... 2013#14344

Mvh Niels.
poulsen

Re: Offroad begyndertur!

Indlæg af poulsen »

.... og er det et arrangement hvor "store" maskiner også kan være med uden at man kommer ud i store problemer? :)
Niels

Re: Offroad begyndertur!

Indlæg af Niels »

Meningen med turen er at begyndere kan få lov at snuse til det at køre offroad. Dvs. alle skal i princippet kunne være med, og sværhedsgraden bliver tilpasset dem der er med. Jeg kan ikke udelukke at der vil være steder hvor nogen sikker vil blive udfordret og der er nok også steder hvor store cykler skal køre uden om.

Er du på nogen måde i tvivl om det er på et niveau hvor du kan være med, så ring til Mads (som står for turen) på tele: 23 60 61 99. Han kan helt sikkert sige dig om du kan være med! kkj8

Mvh Niels
Rotax 655

Re: Offroad begyndertur!

Indlæg af Rotax 655 »

Hej Niels

Giv lige en melding lidt tidligere - ville gerne med men turen er kørt for i år.. rigtig sjovt, den ene gang jeg var med på afrikaneren.. ville gerne ha prøvet med ordenlige knopdæk monteret.
vh. Leif

PS. til de økonomiske orienterede, kan jeg melde at de 300 km grusvej o.a. med indlagte specielprøver (smiler) kostede 50 kr.... :-D (incl. morgenmad).
Niels

Re: Offroad begyndertur!

Indlæg af Niels »

Jeg lover at jeg nok skal annoncere i god tid næste år. Som Leif skriver er det en rigtig god tur, som bliver betalt af dormck da det er beregnet til at få kontakt til evt nye medlemmer (ingen tvang om medlemsskab)

Mvh Niels
Besvar