2 X Jens tur for 7. gang

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Brugeravatar
glenn3397
Indlæg: 132
Tilmeldt: 29. okt 2004, 12:18
Geografisk sted: Børkop

Re: 2 X Jens tur for 7. gang

Indlæg af glenn3397 »

Hej Jens og co.

Tusind tak for en rigtig god dag hos baunebjerg mc :-D

Jens, jeg bragte din hilsen videre til sidevognsfolket, og de har sekrevet følgende hilsender tilbage.


Lene Kristoffersen:
Hej Glenn
Tak for hilsenen, jeg synes også, det var en god dag, og det er altid en glæde at kunne gøre en forskel for de, der ellers ikke har så mange muligheder. Det var stort, da I gav medlemskab til Jens. Og fascinerende, hvad Søren kunne trække ud af instrumenterne! Håber, at HARK klubben ikke føler, at vi "overtog" arrangementet for meget, det trækker jo lidt ressourcer at fordele beboerne osv. HARK skulle jo helst også føle, at jeres køretøjer er seje (de var altså fine, og søde mennesker!)
- hils endelig tilbage herfra./ Torben og Lene


Torben Sibbern Larsen:
Hej Glenn
Du må hilse Jens og de andre og sige at vi også havde en rigtig go´dag, og at vi selvfølgelig er klar til næste år


Oluf Fries Thomsen:
Jeg synes også det var en dejlig dag, altid rart at møde positive mennesker

Stig Ladefoged:
Tak for nogle hyggelige timer med mange glade mennesker og nogle som overskred nogle grænser og satte sig ind og fik en tur i sidevognen.
Hilsen Glenn

Transalp 650 2001
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Re: 2 X Jens tur for 7. gang

Indlæg af Søren Dahl »

Tusinde tak for sidst - både til Jer som deltog og navnligt til Jens for et kanon godt arrangement - og en herlig chili :-)

Jeg glæder mig meget til næste år :-)

Der er en stor glæde at kunne deltage i dette arrangement - og et privilige at blive mindet om ens egen livssituation. Tror i som læser dette bør have deltaget for at forstå hvad jeg mener.

Tak Jens x 2

Mvh Søren
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: 2 X Jens tur for 7. gang

Indlæg af Lasse Pedersen »

Hej HARK

Jeg er helt enig med Søren
I skulle give jer selv den mulighed, at se hvor få problemer i har i hverdagen!!
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Besvar