Harks årlige efterårstur

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Harks årlige efterårstur

Indlæg af kjelde »

Tro det eller lad være men efteråret nærmer sig og vi skal på vores årlige efterårssheltertur for medlemmer af HARK, som i år bliver afholdt i det midt-vestjydske.

Konceptet bliver som tidligere- overnatning i shelter, mad over bål, en enkelt øl, samt masser af hygge og røverhistorier. Turen i år adskiller sig dog lidt fra tidligere da fællesturen bliver lidt længere og vi indtager frokosten inden vi ankommer til vores lejrplads. Turen bliver på ca 50 km og en del vil foregå på god grusvej, så alle kan være med.

Vi mødes lørdag d. 5. oktober kl 10.30 Daglig Brugsen Viborgvej 111 7500 Holstebro



Efter vi har fået hilst på hinanden og købt ind til weekendens kulinariske oplevelser, kører vi i samlet flok til et smukt sted i Klosterheden, hvor vi spiser frokost.

Efter at frokosten er indtaget fortsætter vi til vores shelter som ligger meget smukt ud til en dejlig fjord.

Vi kan køre helt hen til shelterne og der forefindes toilet. Der er ca 15 sovepladser, og der er mulighed for at slå telt op. Og der er selvfølgelig fri adgang til fjorden hvis man skal have et bad.



Håber at se mange både nye og gamle til en super hyggelig weekend. :beer:



Husk lidt kontanter til mad mv.

Tilmelding her på tråden.

Hilsen bestyrelsen
Vedhæftede filer
DSCN1859.JPG
DSCN1859.JPG (64.26 KiB) Vist 16310 gange
DSCN1863.JPG
DSCN1863.JPG (65.6 KiB) Vist 16310 gange
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Brugeravatar
M@X
Indlæg: 220
Tilmeldt: 12. aug 2013, 21:46
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Harks årlige efterårstur

Indlæg af M@X »

Her er reserveret plads til en tilmelding når jeg har hul i kalenderen...........

Bål og weissbier passe godt sammen :beer:

og det hul kom så ikke :-( Det jagtkonsortie jeg er medlem af har lejet jagten på et militært område og de har lige flyttet vores jagt til samme dag som shelter turen. Som ansvarlig for dele af jagten kan jeg ikke blive væk :-?
Senest rettet af M@X 20. sep 2013, 10:02, rettet i alt 1 gang.
--
mvh M@X
Brugeravatar
Holst
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. jul 2010, 20:41
Geografisk sted: Brædstrup, Midtjylland

Re: Harks årlige efterårstur

Indlæg af Holst »

JEG ER MED......... kkj8
Steffen Holst
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984

ONE LIFE - LIVE IT!
Snozie

Re: Harks årlige efterårstur

Indlæg af Snozie »

Jeg er med :-D Kirsti
Henrik Hald
Indlæg: 189
Tilmeldt: 11. nov 2004, 22:58
Geografisk sted: Vivild

Re: Harks årlige efterårstur

Indlæg af Henrik Hald »

Hej, jeg skal da også med... :-D :-D

Henrik..
TEriksen

Re: Harks årlige efterårstur

Indlæg af TEriksen »

Jeg deltager naturligvis også :ok:

Mvh Thomas
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Harks årlige efterårstur

Indlæg af Lasse Pedersen »

Hallo
Ja man skulle tage meget fejl hvis ikke der også deltager en sort Transalp :ok:
men jeg er nu mere til det mørke :beer:
og så ser jeg lige om der ikke skulle findes et stykke kød et eller andet sted :shock: så ingen får en :snydt:
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
KitKat

Re: Harks årlige efterårstur

Indlæg af KitKat »

Forudsat jeg når at få kortet i hus inden, naturligvis, så tænkte jeg om man kan lave en "delvis tilmelding"?

-Jeg har en aftale om aftenen, og vil i øvrigt i bedste fald være sprit ny mc'er, så en større flok-tur virker som en for stor mundfuld at starte ud med, men jeg vil meget gerne mødes med jer om morgenen, hilse på og køre med til frokost for så at "liste af" derefter, hvis det er ok?
Brugeravatar
Holst
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. jul 2010, 20:41
Geografisk sted: Brædstrup, Midtjylland

Re: Harks årlige efterårstur

Indlæg af Holst »

Hej KitKat

Selvfølgelig er du velkommen. Det sker jævnligt, at der er nogle der ikke kan deltage i hele arrangementet, så det er ikke noget problem. Shelterturene er en fantastisk god mulighed for at få mødt og snakket med nogle andre HARK'ere. Så mød du frisk op med dit nye kort .. kkj8
Steffen Holst
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984

ONE LIFE - LIVE IT!
Desert Track

Re: Harks årlige efterårstur

Indlæg af Desert Track »

Hermed tilmelding med 2 cykler.
Suhir

Re: Harks årlige efterårstur

Indlæg af Suhir »

Nogen fra Sønderjylland der vil følges der op?
Brugeravatar
M@X
Indlæg: 220
Tilmeldt: 12. aug 2013, 21:46
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Harks årlige efterårstur

Indlæg af M@X »

Suhir skrev:Nogen fra Sønderjylland der vil følges der op?
Ja, jeg ville gerne, men jeg skal på jagt i Sønderjyllands bedste Enduro område, nemlig Søgårdlejrens terræn.
Igår var vi ude for at sætte nogen stiger op da der kom 2 cross maskiner ned gennem terrænnet. Efterfulgt af flere biler fra vagten i Søgård som jagtede de 2 motorcykler.
Jeg snakkede efterfølgende med vagten fra Søgård og jeg må sige at de ser ikke med milde øjne på 4 hjulstrækkere og motorcykler der benytter terrænnet uden for aftale eller motorløb. Politianmeldelse og bøder var normen og de tager billeder af alle parkerede biler og motorcykler.
Jeg blev sgu lidt bekymret for jeg indrømmer at jeg af og til har sneget mig gennem terrænnet på min ATer eller i min 4x4.
Vagten sagde at de nu intensiverede jagten efter flere episoder med mc'er og krybskytter og nu da de har lejet jagten ud for første gang, så skulle der være styr på det.
Som offroader er jeg da ked af den hårde linie, men på den anden side, som jagtlejer er jeg da glad for at de tager dette uvæsen alvorligt. Sådan :not: :ok:

Nå, det blev lidt offtopic. Kan I alle have en rigtig hyggelig weekend og det ser ud til at vejrudsigten er positiv :beer:
--
mvh M@X
Suhir

Re: Harks årlige efterårstur

Indlæg af Suhir »

M@X skrev:
Suhir skrev:Nogen fra Sønderjylland der vil følges der op?
Ja, jeg ville gerne, men jeg skal på jagt i Sønderjyllands bedste Enduro område, nemlig Søgårdlejrens terræn.
Igår var vi ude for at sætte nogen stiger op da der kom 2 cross maskiner ned gennem terrænnet. Efterfulgt af flere biler fra vagten i Søgård som jagtede de 2 motorcykler.
Jeg snakkede efterfølgende med vagten fra Søgård og jeg må sige at de ser ikke med milde øjne på 4 hjulstrækkere og motorcykler der benytter terrænnet uden for aftale eller motorløb. Politianmeldelse og bøder var normen og de tager billeder af alle parkerede biler og motorcykler.
Jeg blev sgu lidt bekymret for jeg indrømmer at jeg af og til har sneget mig gennem terrænnet på min ATer eller i min 4x4.
Vagten sagde at de nu intensiverede jagten efter flere episoder med mc'er og krybskytter og nu da de har lejet jagten ud for første gang, så skulle der være styr på det.
Som offroader er jeg da ked af den hårde linie, men på den anden side, som jagtlejer er jeg da glad for at de tager dette uvæsen alvorligt. Sådan :not: :ok:

Nå, det blev lidt offtopic. Kan I alle have en rigtig hyggelig weekend og det ser ud til at vejrudsigten er positiv :beer:
God jagt m@x!
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

Re: Harks årlige efterårstur

Indlæg af YETI »

Jeg har desværre ikke mulighed for at deltage. Øv! Men rigtig god tur til jer alle sammen :-D
Bedste hilsner YETI
Rasmus T

Re: Harks årlige efterårstur

Indlæg af Rasmus T »

Er desværre på arbejde hele weekenden og kan ikke få den byttet.
Håber i får en kanon tur og at vejret er med jer.
Til vi ses igen :beer:

Venlig hilsen
Rasmus
Besvar