Hyggemand 2014

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Hyggemand 2014

Indlæg af kjelde »

Mud-hogs inviterer harker til Hyggemand 2014.

Jeg var med sidste år, og det var en super dag, og deltager også i år.

Har lovet at poste invitationen:


bobøl-foldingbrovej 9




Som de foregående år hygge og kørsel.

Program:
kl 0900 Kaffe og Brød
Kl 1000 Afgang
Kl 1300 Middag
kl 1500 Kaffe
kl 1700 Retur i klubben
kl 1800 Aftensmad hvor vi slutter af med kaffe, banke søm, tømme baren, og tune citron måner.

Lidt om dagen:
Vi starter med kaffe og brød. Herefter starter selve turen. På turen bliver spise pauser undervejs incl drikke indtil aftensmaden.
Ruten: det har nemlig vist sig at vejret kan skifte så meget at den tur vi planlagde i regn og sne, er alt for let. Men tro mig turen bliver helt efter bogen stort, set alle kan køre turen på offroader. (Ikke slikdæk), tidene er ca tider alt efter stemning.
Tilmelding aller aller senest d. 09 Jan (vi skal have modtaget 250kr/person den dag), til konto,,, efter 090114 ingen returbetaling, pris 250kr unge under 16 halv pris og betaling til reg nr3193 kto nr 0693901 husk dit navn på betalingen hvis ikke, må du lave en ny betaling. Al tilmelding og spørgsmål er her på FACEBOOK. Vh HC




lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Brugeravatar
M@X
Indlæg: 220
Tilmeldt: 12. aug 2013, 21:46
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Hyggemand 2014

Indlæg af M@X »

Facebook............ :smadret: fing2
--
mvh M@X
Niels

Re: Hyggemand 2014

Indlæg af Niels »

Lad os så bare sige at vi melder til her på tråden, og så skal den nok nå Mud Hogs inden fristen udløber.

Datoen for selve Hyggemand turen er i øvrigt den 1. Feb.

Mvh Niels
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Re: Hyggemand 2014

Indlæg af kjelde »

Ja selvfølgelig. Hvis i melder til her skal jeg nok sørge for det kommer videre.
Og tak Niels for at du oplyste datoen....den havde jeg ikke fået med
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Hyggemand 2014

Indlæg af Nikolajsen »

Dette spammer tråden, det ved jeg godt undskyld, men jeg kan ikke lade være....
Der er vel ingen grund til at udtrykke sin mening om Facebook i sådan en tråd her.
Man kan jo bare lade være med at deltage. Jeg kommer heller ikke sådanne steder (EDIT: Facebook), så det er ikke derfor. Syntes bare det er unødvendigt, og det kan ødelægge sådan et fint initiativ.

Bare min mening ......
Senest rettet af Nikolajsen 05. dec 2013, 21:42, rettet i alt 2 gange.
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Brugeravatar
M@X
Indlæg: 220
Tilmeldt: 12. aug 2013, 21:46
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Hyggemand 2014

Indlæg af M@X »

Kære Nicolaisen.

Nu er du så kommet med din mening om min mening. At det kunne hidse nogen op havde jeg aldrig troet. Men at du tilsyneladende vil have lov til at bestemme om jeg skal ytre mig med såkaldt "spam" siger mere om dig end om mig.

Grunden til mit udtryk er den simple at samfundet langsomt bare accepterer at hvis man ikke er på Facebook, så er man ikke med i samfundet.
Det pisser mig af med alle de arrangementer jeg går glip af, ikke blot her, men i mange foreninger. Mange foreninger har en hjemmeside, hvor der kun står hvem der er i bestyrelsen og så ligger alle arrangementer på et andet medie, nemlig Facebook. Og så kan jeg desværre ikke deltage, da jeg har valgt ikke at bruge tid på den service, Men at udelukke mig fordi der forventes at ALLE er på Facebook er nok at presse fremskridtet. Lidt i stil med at min gamle mor på 83 kun kan komme i kontakt med kommunen via internet. Hun bor i egen bolig og klarer sig uden hjemmehjælp, men jeg synes det er at presse ny teknologi ned over hovedet på gamle mennesker ved at forlange at de skal lære at lave selvangivelse, skifte læge osv osv via nettet.
Det er sgu uanstændigt. Vent med at tvinge sådan noget igennem til dem der ikke har lært at bruge IT er døde.

Men da jeg har fravalgt Facebook, må jeg leve med at ikke blive informeret om hyggeture og andre arrangementer, men at fratage mig retten til at ytre min mening om Facebook, det finder jeg mig ikke i.

Hav en hyggelig aften og lad motorcyklen blive i garagen til Bodil er væk.
--
mvh M@X
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Hyggemand 2014

Indlæg af Nikolajsen »

Nu er det faktisk mit eget indlæg jeg kalder spam...
Og du må ytre dig om lige hvad det skal være, på en hvilken som helst måde......de rigtige steder. Tråden hedder jo "Hyggemand 2014", ikke "hvad syntes du om Facebook?" (Stadigvæk min helt egen mening)
Ikke flere kommentarer herfra :shock:
Tak i lige måde ;-) , og knallerten kommer ikke ud mere i år :-(
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Tidligere_medlem_1

M@X:Hyggemand 2014

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Hvis man er negativ på FB, så synes jeg man skal ytre din utilfredshed dér.

Kjelde har inviteret til en hyggelig weekend, og hvis man ikke mener at have grej/fysik til det, eller ikke har lyst til at deltage - Så er jeg sikker på at man ikke behøver kommenterer Kjeldes indlæg
Brugeravatar
M@X
Indlæg: 220
Tilmeldt: 12. aug 2013, 21:46
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Hyggemand 2014

Indlæg af M@X »

Hej Nicolaisen og Lykkedal

Jeg tror I misforstår min lille protest.

Jeg har intet mod Facebook, men jeg har noget imod at blive udelukket fra arrangementer ved denne text:

Al tilmelding og spørgsmål er her på FACEBOOK. Vh HC

Det er diskriminering, om end i den milde ende.

Men at 2 smilier fra min side kan provokere jer til at skrive indlæg og spamme tråden yderligere er da lige godt fantastisk :-D Nicolaisen kunne dog selv se komikken, jeg fangede den blot ikke i første omgang.

Men fint med mig, jeg kan ikke deltage i den tur og så laver jeg bare en tur Als rundt for mig selv og bagefter bliver det Løjtland rundt ad grus og markveje :-D :lol:
--
mvh M@X
Suhir

Re: Hyggemand 2014

Indlæg af Suhir »

M@X skrev:Hej Nicolaisen og Lykkedal

Jeg tror I misforstår min lille protest.

Jeg har intet mod Facebook, men jeg har noget imod at blive udelukket fra arrangementer ved denne text:

Al tilmelding og spørgsmål er her på FACEBOOK. Vh HC

Det er diskriminering, om end i den milde ende.

Men at 2 smilier fra min side kan provokere jer til at skrive indlæg og spamme tråden yderligere er da lige godt fantastisk :-D Nicolaisen kunne dog selv se komikken, jeg fangede den blot ikke i første omgang.

Men fint med mig, jeg kan ikke deltage i den tur og så laver jeg bare en tur Als rundt for mig selv og bagefter bliver det Løjtland rundt ad grus og markveje :-D :lol:
Max, vis det er, så jeg jeg melde dig til gennem min facebook profil? Jeg kommer måske, men kun med et stort måske da jeg ikke selv ved om min mc står med plader på endnu til den tid.
Brugeravatar
M@X
Indlæg: 220
Tilmeldt: 12. aug 2013, 21:46
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Hyggemand 2014

Indlæg af M@X »

Tak Suhir :-D

Dig kan man altid regne med :beer:
--
mvh M@X
Besvar