Trial - Nu med dato: d. 13. april

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Ksejersen

Trial - Nu med dato: d. 13. april

Indlæg af Ksejersen »

Er der stemning for at prøve kræfter med Trial?
Jeg er for nyligt begyndt at træne trial i Fyens Motorsport. Det er vanvittigt skægt og udfordrende. Dette vil jeg gerne dele med jer andre HARK´er. Derfor vil jeg arrangere prøvetræning hos Ole, hvis 4-5 andre medlemmer vil med ud og lege. Nedenstående er sakset fra trialaction.dk:
Trænings kursus:
Trialaction afholder trialkursus på alle nivauer, har du ønske om at lære nyt og få flyttet grænsen, har du mulighed for at booke dig på et kursus hos Trialaction, kurset vil omhandle teknikker, gaskontrol, balance, affjedring, acceleration, nedbremsning, opsætning, underlag mm. For at afholde kurset skal der være min 4 personer og max være 6 personer pr. hold. Vi går i detaljer og forklarer om vigtigheden på de forskellige tekniker. Kurset vil vare 5 timer og køre 100% fokuseret fra start.

Vi kan tilbyde kurset både i den danske muld, typisk tæt ved Silkeborg, men har nu også mulighed for et 100% teknik kursus i Viborg Trial Klub 1200m2 Indoor arena. Her er det dog fordel, at man har god kontrol på cyklen ved ankomst. Ønsker du at vi kommer på besøg andet sted i DK, kan vi også klare det med tillæg for kørsel.

Pris Kr. 500,- pr person inkl. frokost.


http://www.trialaction.dk/footerindhold ... -mc-trial/

Hvem vil med ud og lege d. 13. April 2014?
meld jer til i denne tråd..
Senest rettet af Ksejersen 27. jan 2014, 09:15, rettet i alt 2 gange.
KitKat

Re: Trial

Indlæg af KitKat »

Jeg er lidt fristet, men kan ikke helt gennemskue:

Er det kursus på egne cykler, eller låner man en Trial mc hos Ole?
(og hvis man låner, er dét så med i prisen?)
PAVJ

Re: Trial

Indlæg af PAVJ »

Hej.
Jeg vil rigtig gerne deltage / prøve det - har dog samme spørgsmål som "Kit-kat"

M.v.h.
Poul
Ksejersen

Re: Trial

Indlæg af Ksejersen »

Ole stiller cykler til rådighed. Man kan læse mere om trialsporten på http://www.trialsport.dk og se masser af videoer på youtube, hvis man søger på trials. En trial-mc er en ultralet, styrevillig mc med lavt tyngdepunkt og en momentstærk motor. Typisk vejer den 70 - 80 kg og har ca 25 hk. Den har ikke noget sæde, da man står op hele tiden. Så den adskiller sig lidt fra en AT :-D
Brugeravatar
Holst
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. jul 2010, 20:41
Geografisk sted: Brædstrup, Midtjylland

Re: Trial

Indlæg af Holst »

Hej

Jeg er helt klart interesseret. Alt afhænger selvfølgelig af hvilken dato det bliver. Håber at det kan komme til at passe.. :-D
Steffen Holst
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984

ONE LIFE - LIVE IT!
Brugeravatar
JP
Indlæg: 303
Tilmeldt: 16. aug 2007, 21:02
Geografisk sted: Nørager

Re: Trial

Indlæg af JP »

Hej
Hvis I vil have en halvgammel mand med, kunne jeg godt tænke mig at prøve, afhænger selvfølgelig af datoen.

Hilsen Jørn
Ksejersen

Re: Trial

Indlæg af Ksejersen »

Jeg kan se at der er interesse. Jeg finder en dato i foråret og opretter tilmelding - Det bliver sjovt :-D
Brugeravatar
M@X
Indlæg: 220
Tilmeldt: 12. aug 2013, 21:46
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Trial

Indlæg af M@X »

Den er jeg osse med på. Har altid drømt om at prøve trial :ok:
--
mvh M@X
Suhir

Re: Trial

Indlæg af Suhir »

Lyder meget sjovt! Kunne være fedt at prøve. :-D
Ankerj

Re: Trial - Nu med dato: d. 13. april

Indlæg af Ankerj »

Tilmelder mig hermed dette fantastiske arrangement! Hvornår mon vi skal møde, og hvor?
Ksejersen

Re: Trial - Nu med dato: d. 13. april

Indlæg af Ksejersen »

Jeg har modtaget nedenstående fra Trialaction:
Hej Kristian,
Et intensivt trænings/køre kursus, hvor Ole instruere hele tiden individuelt, koster kr. 500,- for 3 timer pr. mand.
Hvis man ikke har egen MC og skal leje en, koster det kr. 650,- oveni.

Et demo kursus, hvor man får en kort intro instruks og så kører rundt på egen hånd koster kr. 650,- pr. person (det er leje af MC incl benzin og udstyr i 3 timer, her er ingen yderligere instruktion)

Deltager antallet er vigtigt, for kommer der 25 mand, kan Ole ikke kører et intensivt træningsforløb og det vil blive et andet kursus, hvor der så skal skiftes meget på cyklerne.
Normalt har vi min. 4 deltagere og max 8 for at få et optimalt kursus.

Du kan se vores kurser her: http://www.trialaction.dk/footerindhold ... -mc-trial/
Så nu er der åben for tilmelding - Skriv i denne tråd om i ønsker at deltage i kørekursus eller demokursus og om i selv medbringer trial MC eller ej
Ksejersen

Re: Trial - Nu med dato: d. 13. april

Indlæg af Ksejersen »

Er der virkelig ikke nogen HARK´er der ska ud og prøve trial?
Brugeravatar
M@X
Indlæg: 220
Tilmeldt: 12. aug 2013, 21:46
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Trial - Nu med dato: d. 13. april

Indlæg af M@X »

Jeg er med på et demokursus og jeg har ikke nogen trial mc. Blot en enkelt AT og et par XTere.
--
mvh M@X
Lindboe
Indlæg: 96
Tilmeldt: 26. feb 2009, 19:23
Geografisk sted: Odsherred

Re: Trial - Nu med dato: d. 13. april

Indlæg af Lindboe »

Hejsa

Hvor er det kurset bliver afholdt.

MVH. Niels
Brugeravatar
JP
Indlæg: 303
Tilmeldt: 16. aug 2007, 21:02
Geografisk sted: Nørager

Re: Trial - Nu med dato: d. 13. april

Indlæg af JP »

Hej
Jeg kan ikke deltage.
Hilsen Jørn
Besvar