Gravelrally 2014

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Gravel.dk

Re: Gravelrally 2014

Indlæg af Gravel.dk »

KitKat skrev:
Gravel.dk skrev:
Hej KitKat,

Det kan du tro - der er ingen forpligtelser om at gennemføre det ene eller det andet - eller det hele ;-)
Weekenden er i lige så høj grad en hyggeweekend i godt selskab, både før, under og efter lørdagens tur.

Hvis vejret tillader det, kan man også udnytte evt. overskydende tid til en dukkert - der er en skøn badesø et par km fra campen :-D

/TB
Smukt :-D
Så sender jeg en stafet ud efter en roadbook. Tak for hurtigt svar :-)
Det lyder godt :-D
Gravel.dk

Re: Gravelrally 2014

Indlæg af Gravel.dk »

Billede
Efter en herlig omgang fredag/lørdag prep er der friske billeder på http://gravelrally.dk -
Ruten, opgaverne und alles er klar til Gravelrally 2014. Og der er allerede en del tilmeldte - fedt! ;-)

Vi ses forhåbentligt 8-)

/TB
Lars N
Indlæg: 305
Tilmeldt: 23. sep 2012, 13:42
Geografisk sted: Rager ikk dig

Re: Gravelrally 2014

Indlæg af Lars N »

Må melde fra efter en skade igår. Go tur til alle det bliver konge. Ser fedt ud. Mvh Lars
fing2 fing1 I mangel af egen succes, er andres nederlag ikke at foragte. kslag :honda:
Gravel.dk

Re: Gravelrally 2014

Indlæg af Gravel.dk »

Lars N skrev:Må melde fra efter en skade igår. Go tur til alle det bliver konge. Ser fedt ud. Mvh Lars
Hej Lars,
God bedring herfra - håber du kommer dig fuldt ud :-D

/TB
Brugeravatar
ABS
Indlæg: 36
Tilmeldt: 03. jan 2011, 19:33
Geografisk sted: København

Re: Gravelrally 2014

Indlæg af ABS »

Har meldt mig her til aften :-) Jeg glæder mig til at deltage og møde nogle HARK'ere! Det er meget velarrangeret ud :-)
ABS

'93 XRV750 Africa Twin
Gravel.dk

Re: Gravelrally 2014

Indlæg af Gravel.dk »

ABS skrev:Har meldt mig her til aften :-) Jeg glæder mig til at deltage og møde nogle HARK'ere! Det er meget velarrangeret ud :-)
Super - glæder mig meget til at møde dig og de andre ;-)

/TB
Gravel.dk

Re: Gravelrally 2014

Indlæg af Gravel.dk »

MiniDuen og jeg tog på fælles monsterindkøb i går...
Det var ikke bare hyggeligt, det var også en udfordring for den gode gamle Peugeot, der måtte slæbe det hele hjem :-D

Men den klagede skam ikke - 7 cm mellem anhængertræk og asfalt viste sig at være mere end rigeligt...

Anyway - om 5 dage lukker tilmelding til Gravelrally 2014 - og hvis du her på falderebet tænker "Så pyt da, en weekend i godt selskab, køre grus og nyde lidt udfordringer for hjernen..." - Jamen så kan det da nås endnu - se mere på http://www.gravelrally.dk - eller bare ring på 5114 4449 - så kan vi også løse det den vej rundt 8-)

/TB
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Gravelrally 2014

Indlæg af iver »

Jeg vil sgu da også med, jeg bliver da nød til at se hvad det er for noget det der roadbook halløj. Måske jeg kan følges med nogen. Under alle omstændigheder er det gode selskab værd at komme for :-D


Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
leslie

Re: Gravelrally 2014

Indlæg af leslie »

ærgre mig over afrikaneren ikk bliver indregisterer inden :-( men et det muligt med et dags pas ? måske til om lørdagen .. vil virkelig gerne op og se og kigge og foehåbenligt snakke med jer og se hva i har gjort ved jeres maskiner :-) også vil meget gerne hjælpentil hvor muligt .. hente brænde tænde op ellee hva der eller ku Være brug for
håber dette er muligt venlig hilsen den køre turs trængende :-)
Gravel.dk

Re: Gravelrally 2014

Indlæg af Gravel.dk »

leslie skrev:ærgre mig over afrikaneren ikk bliver indregisterer inden :-( men et det muligt med et dags pas ? måske til om lørdagen .. vil virkelig gerne op og se og kigge og foehåbenligt snakke med jer og se hva i har gjort ved jeres maskiner :-) også vil meget gerne hjælpentil hvor muligt .. hente brænde tænde op ellee hva der eller ku Være brug for
håber dette er muligt venlig hilsen den køre turs trængende :-)
Hej Leslie,

Kæmpe forståelse! Men, det er da ærgerligt, at en Africa Twin skal ‘overvintre’ i stedet for at køre.

Hvad angår dit spørgsmål: Du er velkommen til at tilmelde dig på lige fod med de andre tilmeldte. Dermed kan du også være der, hvor den efterspurgte dialog kan finde sted (der er forventeligt ikke megen snak i løbet af dagen, med mindre du er ude på ruten).

Men når alle er retur, bålet tændes, maden kommer på grillen og hyggen sænker sig, da er jeg sikker på at det bliver hyggeligt og ‘dæksparkeriet’ vil/kan finde sted.

Håber du forstår at mit svar tager udgangspunkt i, at du ikke får meget ud af at gå rundt i en tom camp om lørdagen - men at hyggen og snakken foregår over indtagelse af aftensmaden og ved bålet ;-)

/TB
Gravel.dk

Re: Gravelrally 2014

Indlæg af Gravel.dk »

iver skrev:Jeg vil sgu da også med, jeg bliver da nød til at se hvad det er for noget det der roadbook halløj. Måske jeg kan følges med nogen. Under alle omstændigheder er det gode selskab værd at komme for :-D


Mvh Iver.
Iver, fedt!

Denne gang kan du slappe af og spise maden i godt og hyggeligt selskab - efter lidt road book og midtjysk grus :-D
(Ang. det at teame op: Det kan også foregå fredag aften...)

/TB
leslie

Re: Gravelrally 2014

Indlæg af leslie »

takker for svaret :-) må lige se for min mor bor i ikast så ville ha været kørt til hende lørdag formiddag også kørt ud til jer om eftermiddagen/ aftenen hvis det var muligt også hjem senere samme aften :-)
Gravel.dk

Re: Gravelrally 2014

Indlæg af Gravel.dk »

leslie skrev:takker for svaret :-) må lige se for min mor bor i ikast så ville ha været kørt til hende lørdag formiddag også kørt ud til jer om eftermiddagen/ aftenen hvis det var muligt også hjem senere samme aften :-)
Hej igen,

Har lige sovet på det... (det skal man nogle gange :-D ) Grunden til at jeg svarede som jeg gjorde, gik på mad og praktik.
Men selvfølgeligt skal du kunne kigge forbi og 'sparke dæk' - kan du ikke ringe til mig på 51 14 44 49 når vi nærmer os weekenden?

/TB
leslie

Re: Gravelrally 2014

Indlæg af leslie »

det vil jeg ihverfal gerne :-) og tak igen
Brugeravatar
Tinning
Indlæg: 743
Tilmeldt: 14. jul 2006, 23:11
Geografisk sted: Albertslund

Re: Gravelrally 2014

Indlæg af Tinning »

så blev der monteret roadbook holder og cykel computer så nu skal der bare pakkes så er jeg klar :-D

jeg glæder mig til vi ses

mvh Tinning
Besvar