Gravelrally 2014

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Gravel.dk

Gravelrally 2014

Indlæg af Gravel.dk »

Hermed et fif om at holde datoen den 30. august 2014 ledig, hvis 'lidt' grus og hjernegymnastik kunne friste :-D
Detaljerne er ikke på plads - og prep fylder dejligt meget fortsat - men kig gerne for løbende opdateringer på gravelrally.dk efterhånden som tiden nærmer sig senere.

Vi ses derude 8-)
Gravel.dk

Re: Gravelrally 2014

Indlæg af Gravel.dk »

Gravelrally 2014

Efter et dejligt forår og en skøn sommer i prep’ens tegn, er Gravelrally 2014 nu klar. Campen er Shelterpladsen ved Harrild Hede i Midtjylland.

I weekenden 29. - 31. august 2014, inviteres du derfor til grus og hjernegymnastik. Det hele er bygget op omkring en roadbook på offentlige veje, primært på grus og krydret med kort- og billedrelaterede udfordringer.

Turen kan køres på de fleste typer dæk (incl. alm. dæk) og du bestemmer selv om det skal være all-in eller blot hyggegrus i godt selskab ;-) Selskabet til den her slags arrangementer plejer at være overordentligt godt - og det er skønt at møde både de gamle i gårde og dem der er helt ny på to hjul - på grus.

For at gøre det nemmest muligt er arrangementet incl. mad og shelterplads (først til mølle - du kan også overnatte i eget telt). Campen overvåges mens du er ude at køre - så du kan nøjes med det lette grej på ruten.

Hvis du nu tænker - fedt… så kan du faktisk læse meget mere om arrangementet og se info om tilmelding m.v. på http://www.gravelrally.dk

Der er tilmeldingsfrist den 18. august - men du er meget velkommen til at gøre det inden… det gør det meget nemmere at planlægge den del af arrangementet ;-)

Forhåbentligt ses vi - mvh. TB
Brugeravatar
John Sigh
Indlæg: 510
Tilmeldt: 29. jul 2011, 21:12
Geografisk sted: Sydthy

Re: Gravelrally 2014

Indlæg af John Sigh »

Der er sat X i kalenderen :ok:
Mvh John Sigh.
"Der er intet der er så galt,at det ikke kan blive værrer"
" Man skal aldrig tynde sin whisky med kaffe,brun farin og flødeskum før man skal sove !"
Brugeravatar
Tinning
Indlæg: 743
Tilmeldt: 14. jul 2006, 23:11
Geografisk sted: Albertslund

Re: Gravelrally 2014

Indlæg af Tinning »

det må bliver på denne tur jeg for min hark debut :-D med den nye AT
Gravel.dk

Re: Gravelrally 2014

Indlæg af Gravel.dk »

I skal være så hjerteligt velkomne :-D
Brugeravatar
M@X
Indlæg: 220
Tilmeldt: 12. aug 2013, 21:46
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Gravelrally 2014

Indlæg af M@X »

DAMN - skal til skydning i Måde den weekend :cry:
--
mvh M@X
poulsen

Re: Gravelrally 2014

Indlæg af poulsen »

Den vil jeg da med på :)
Gravel.dk

Re: Gravelrally 2014

Indlæg af Gravel.dk »

poulsen skrev:Den vil jeg da med på :)
Hej Poulsen - du skal være så velkommen...

Vi er netop igang med at designe en lækker weekend-menu til grusfolket ;-)
Lars N
Indlæg: 305
Tilmeldt: 23. sep 2012, 13:42
Geografisk sted: Rager ikk dig

Re: Gravelrally 2014

Indlæg af Lars N »

Hej alt efter hvordan det går med nyt familie medlem er jeg klar.
fing2 fing1 I mangel af egen succes, er andres nederlag ikke at foragte. kslag :honda:
Gravel.dk

Re: Gravelrally 2014

Indlæg af Gravel.dk »

Lars N skrev:Hej alt efter hvordan det går med nyt familie medlem er jeg klar.
Hej Lars,

Det lyder super :-D

Du kan se meget mere på http://www.gravelrally.dk og desuden tilmelde dig på mail: info@gravelrally.dk
(Oplys gerne for- og efternavn, mailadresse, telefonnummer og om du vil sove i shelterne eller eget telt).

De bedste hilsner
TB
poulsen

Re: Gravelrally 2014

Indlæg af poulsen »

Gravel.dk skrev:
poulsen skrev:Den vil jeg da med på :)
Hej Poulsen - du skal være så velkommen...

Vi er netop igang med at designe en lækker weekend-menu til grusfolket ;-)
hmmm havde overset min lokale mc-klubs sommerfest, så kan desværre ikke deltage alligevel. ØV! :evil:
Gravel.dk

Re: Gravelrally 2014

Indlæg af Gravel.dk »

poulsen skrev:
Gravel.dk skrev:
poulsen skrev:Den vil jeg da med på :)
Hej Poulsen - du skal være så velkommen...

Vi er netop igang med at designe en lækker weekend-menu til grusfolket ;-)
hmmm havde overset min lokale mc-klubs sommerfest, så kan desværre ikke deltage alligevel. ØV! :evil:
Hej Poulsen,

Det var da ærgerligt - og så netop nu, hvor menuen er lagt på hjemmesiden ;-)

Ha' en super sommerfest!
KitKat

Re: Gravelrally 2014

Indlæg af KitKat »

Hvis nu man får meldt sig til og i løbet af køreturen indser at man alligevel har taget munden for fuld, kan/må man så vælge letteste rute tilbage til lejren og deltage i resten af arrangementet ved at hjælpe med at passe på folks grej?
Gravel.dk

Re: Gravelrally 2014

Indlæg af Gravel.dk »

KitKat skrev:Hvis nu man får meldt sig til og i løbet af køreturen indser at man alligevel har taget munden for fuld, kan/må man så vælge letteste rute tilbage til lejren og deltage i resten af arrangementet ved at hjælpe med at passe på folks grej?
Hej KitKat,

Det kan du tro - der er ingen forpligtelser om at gennemføre det ene eller det andet - eller det hele ;-)
Weekenden er i lige så høj grad en hyggeweekend i godt selskab, både før, under og efter lørdagens tur.

Hvis vejret tillader det, kan man også udnytte evt. overskydende tid til en dukkert - der er en skøn badesø et par km fra campen :-D

/TB
KitKat

Re: Gravelrally 2014

Indlæg af KitKat »

Gravel.dk skrev:
Hej KitKat,

Det kan du tro - der er ingen forpligtelser om at gennemføre det ene eller det andet - eller det hele ;-)
Weekenden er i lige så høj grad en hyggeweekend i godt selskab, både før, under og efter lørdagens tur.

Hvis vejret tillader det, kan man også udnytte evt. overskydende tid til en dukkert - der er en skøn badesø et par km fra campen :-D

/TB
Smukt :-D
Så sender jeg en stafet ud efter en roadbook. Tak for hurtigt svar :-)
Besvar