Roadbook Rally 2014 - Info og tilmelding

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
minidue

Re: Roadbook Rally 2014 - Info og tilmelding

Indlæg af minidue »

Jeg kommer også. Og servere kaffe til jer :-)
Nick.M

Re: Roadbook Rally 2014 - Info og tilmelding

Indlæg af Nick.M »

Lige et par spørgsmål vedr. Lørdag.
Er det nødvendigt at har en cykle computer mønteret eller kan man nøjes med trip tælleren på motorcyklen?
M.h.t. det der med en roadbook holder., kan man brug en mappe lomme/tank taske lomme?
... glæder mig rigtigt meget selvom det ligner at det bliver regn vejr :-D
Gravel.dk

Re: Roadbook Rally 2014 - Info og tilmelding

Indlæg af Gravel.dk »

Nick.M skrev:Lige et par spørgsmål vedr. Lørdag.
Er det nødvendigt at har en cykle computer mønteret eller kan man nøjes med trip tælleren på motorcyklen?
M.h.t. det der med en roadbook holder., kan man brug en mappe lomme/tank taske lomme?
... glæder mig rigtigt meget selvom det ligner at det bliver regn vejr :-D
Hej Nick,

Du kan godt køre på MC-triptælleren, det tager blot lidt længere tid at nulstille - hvis du er til Iphone, kan du også overveje at investere i "RallyBlitz" (den holder dog skærmen tændt - og det kræver strøm fra MC'en).

Hvad holder angår... det kan godt lade sig gøre at have den i tanktaske lomme - meeen, det bliver du træt af tror jeg :-D
Biltema har tilbud på deres holder netop nu (80,00): http://www.biltema.dk/da/Bil---MC/MC/Ti ... der-82622/
(Kræver dog du kan nå forbi en af deres butikker inden lørdag).

Og slutteligt hvad vejret angår... pyt! Vi er der for at køre nogle skønne veje - og det kan vejret ikke ændre på 8-)
Brugeravatar
Holst
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. jul 2010, 20:41
Geografisk sted: Brædstrup, Midtjylland

Re: Roadbook Rally 2014 - Info og tilmelding

Indlæg af Holst »

Så er der sendt en mail til alle deltagere af ROADBOOK RALLY 2014 med sidste info inden på lørdag.

HVIS du som tilmeldt ikke har modtaget mail fra mig, kontakt mig straks og jeg skal genfremsende mail.

Status pr. i dag er:
-klistermærker - trykt og afhentet
-Ruten gennemkørt fra ende til anden
-Roadbook modtaget fra trykker

Jeg glæder mig til at se jer alle på lørdag..... kkj8

Lige et par billeder fra sidste gennemkørsel af årets rute..

Billede

Billede

Billede

Billede
Steffen Holst
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984

ONE LIFE - LIVE IT!
Nick.M

Re: Roadbook Rally 2014 - Info og tilmelding

Indlæg af Nick.M »

Gravel.dk skrev:
Nick.M skrev:Lige et par spørgsmål vedr. Lørdag.
Er det nødvendigt at har en cykle computer mønteret eller kan man nøjes med trip tælleren på motorcyklen?
M.h.t. det der med en roadbook holder., kan man brug en mappe lomme/tank taske lomme?
... glæder mig rigtigt meget selvom det ligner at det bliver regn vejr :-D
Hej Nick,

Du kan godt køre på MC-triptælleren, det tager blot lidt længere tid at nulstille - hvis du er til Iphone, kan du også overveje at investere i "RallyBlitz" (den holder dog skærmen tændt - og det kræver strøm fra MC'en).

Hvad holder angår... det kan godt lade sig gøre at have den i tanktaske lomme - meeen, det bliver du træt af tror jeg :-D
Biltema har tilbud på deres holder netop nu (80,00): http://www.biltema.dk/da/Bil---MC/MC/Ti ... der-82622/
(Kræver dog du kan nå forbi en af deres butikker inden lørdag).

Og slutteligt hvad vejret angår... pyt! Vi er der for at køre nogle skønne veje - og det kan vejret ikke ændre på 8-)
Tak for info! Good stuff....jeg har ieftermiddag kørt forbi Biltema, Odense og købt en RB holder som er nu monteret.....og jeg har været ind på nettet og downloaded en android app som svar til den du navnet, den heder "Rally Computer" og den ser ude til at funger findt...det vil tiden vise :-? Vejret ja det bliver hvad det bliver og jeg glæder mig ligegyldigt hvad det bliver :beer: ..ses!
Gravel.dk

Re: Roadbook Rally 2014 - Info og tilmelding

Indlæg af Gravel.dk »

Nick.M skrev:
Gravel.dk skrev:
Nick.M skrev:Lige et par spørgsmål vedr. Lørdag.
Er det nødvendigt at har en cykle computer mønteret eller kan man nøjes med trip tælleren på motorcyklen?
M.h.t. det der med en roadbook holder., kan man brug en mappe lomme/tank taske lomme?
... glæder mig rigtigt meget selvom det ligner at det bliver regn vejr :-D
Hej Nick,

Du kan godt køre på MC-triptælleren, det tager blot lidt længere tid at nulstille - hvis du er til Iphone, kan du også overveje at investere i "RallyBlitz" (den holder dog skærmen tændt - og det kræver strøm fra MC'en).

Hvad holder angår... det kan godt lade sig gøre at have den i tanktaske lomme - meeen, det bliver du træt af tror jeg :-D
Biltema har tilbud på deres holder netop nu (80,00): http://www.biltema.dk/da/Bil---MC/MC/Ti ... der-82622/
(Kræver dog du kan nå forbi en af deres butikker inden lørdag).

Og slutteligt hvad vejret angår... pyt! Vi er der for at køre nogle skønne veje - og det kan vejret ikke ændre på 8-)
Tak for info! Good stuff....jeg har ieftermiddag kørt forbi Biltema, Odense og købt en RB holder som er nu monteret.....og jeg har været ind på nettet og downloaded en android app som svar til den du navnet, den heder "Rally Computer" og den ser ude til at funger findt...det vil tiden vise :-? Vejret ja det bliver hvad det bliver og jeg glæder mig ligegyldigt hvad det bliver :beer: ..ses!
:ok: :ok: :ok: :-D :ok: :ok: :ok:
Brugeravatar
Dorthe
Indlæg: 31
Tilmeldt: 25. mar 2012, 11:35
Geografisk sted: DK - i kanten af Roskilde...
Kontakt:

Re: Roadbook Rally 2014 - Info og tilmelding

Indlæg af Dorthe »

minidue skrev:Jeg kommer også. Og servere kaffe til jer :-)
Hey… fedt, jeg kommer og drikker ka :roll: - ehh, hjælper dig med kaffen.
Ses der :ok:
/Dorthe
'Cause it makes me smile.
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Re: Roadbook Rally 2014 - Info og tilmelding

Indlæg af kjelde »

Fedt Holst :ok:

Det ser rigtig godt ud..........vejene ser næsten for fine ud så håber der kommer lidt regn så vi kan få lidt smadder på fing1
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
stig
Indlæg: 193
Tilmeldt: 23. okt 2012, 06:38
Geografisk sted: Fredericia
Kontakt:

Re: Roadbook Rally 2014 - Info og tilmelding

Indlæg af stig »

Jeg er så klar, for pokker jeg glæder mig til lørdag dkflag4 dkflag4 dkflag4
odheiin

Re: Roadbook Rally 2014 - Info og tilmelding

Indlæg af odheiin »

Takker for en super fed tur, det var et perfekt arrangement.
Henrik Larsen

Re: Roadbook Rally 2014 - Info og tilmelding

Indlæg af Henrik Larsen »

Takker også herfra.

Det var bare super at få kørt lidt grus igen. Næste år vil jeg prøve at være med fra starten ;-)
Lars N
Indlæg: 305
Tilmeldt: 23. sep 2012, 13:42
Geografisk sted: Rager ikk dig

Re: Roadbook Rally 2014 - Info og tilmelding

Indlæg af Lars N »

Takker til alle for en skøn tur igår og ikke mindst til de flinke folk der hjalp mig med dæk skiftet så jeg kunne komme med rundt. Fedt lavet takker alle der var med til at hjælpe løbets afvikling oh ikk mindst mad holdet. Vi ses næste år.....
fing2 fing1 I mangel af egen succes, er andres nederlag ikke at foragte. kslag :honda:
ktopp
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. okt 2012, 10:18
Geografisk sted: Hadsten

Re: Roadbook Rally 2014 - Info og tilmelding

Indlæg af ktopp »

Tak for en rigtig god oplevelse, også selv om man kører uden knupper. Det er dog lidt specielt at køre på grus med 60-70 km/t og blive overhalet et af et 4-cyklers-BMW tog der sikkert cruiser afsted med 90 km/t. Jeg er med i gen til næste år, forhåbentligt med mere mønster i dækkene. :lol:
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
+ 998
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Re: Roadbook Rally 2014 - Info og tilmelding

Indlæg af kjelde »

Tak for en super dag til alle. Rigtig godt tilrettelagt Holst og tak fordi du gider bruge så megen energi på vi får en god dag alle sammen :ok:
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Nick.M

Re: Roadbook Rally 2014 - Info og tilmelding

Indlæg af Nick.M »

Ja en fantastisk dag . 1000 tak for en deligt oplevelse og jeg håber at jeg kan også være med en anden gang :beer:
Besvar