Roadbook Rally 2014 - Info og tilmelding

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Anders Thorsen
Indlæg: 201
Tilmeldt: 17. jun 2011, 14:07
Geografisk sted: Børkop

Re: Roadbook Rally 2014 - Info og tilmelding

Indlæg af Anders Thorsen »

Hej Alle
Tusind tak for en skøn dag det var utrolig spændende at være med og glæder mig til næste år. :-D
Anders
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Roadbook Rally 2014 - Info og tilmelding

Indlæg af Lasse Pedersen »

Så er en dejlig weekend ved at ende.
Endnu en kanon tur i det midt jyske, Steffen tak fordi du har den enorme energi så sådan et angement kan blive så vel tilrettelagt!!
Jeg havde en rigtig god oplevelse ved på egen hånd at finde stederne hvor jeg fik de fleste af jer på linsen, håber de så også ligner *G*
Jeg vil så gerne lave nogle andre til næste år!!
Så vel som jeg ved Steffen har lagt et stor arbejde i dette års Løvspringstur, ved jeg også at Steffen har haft hjælp, til dem er der også en tak :ok:
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
330d

Re: Roadbook Rally 2014 - Info og tilmelding

Indlæg af 330d »

Simpelthen super dag.

200 km transport vej (øv for mine knopper) og 300 km offroad. Silende regn og 2..4 grader, bliver det bedre :)

Tusinde tak til Steffen for et kæmpe arbejde, samt alle de der var med til at fp dette muligt.

her er mit første lidt u-redigerede indslag.

https://www.facebook.com/photo.php?v=10202952091215605

Disclamer: Da turen er af ren privat karakter og ikke i klubsammenhæng, er de klubber nævnt i videoen alene nævnt grundet deltagerne fra disse samt opslagene i fora.
Senest rettet af 330d 08. apr 2014, 08:30, rettet i alt 3 gange.
330d

Re: Roadbook Rally 2014 - Info og tilmelding

Indlæg af 330d »

The final cut :)

Som at køre turen igen, når filerne redigeres

https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... 5763685047

Disclamer: Da turen er af ren privat karakter og ikke i klubsammenhæng, er de klubber nævnt i videoen alene nævnt grundet deltagerne fra disse samt opslagene i fora.
Senest rettet af 330d 08. apr 2014, 08:30, rettet i alt 1 gang.
ktopp
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. okt 2012, 10:18
Geografisk sted: Hadsten

Re: Roadbook Rally 2014 - Info og tilmelding

Indlæg af ktopp »

Fed video. Det er som at opleve turen igen, tak for det. :-D
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
+ 998
meregrustak

Re: Roadbook Rally 2014 - Info og tilmelding

Indlæg af meregrustak »

Tak for et supergodt arrangement, Steffen! Du lægger et stort forarbejde i sagen, som giver os deltagere nogle meget fine køreoplevelser. Skal sent glemme det tidligere dambrug vi havde fået lov at krydse. Ind over det gamle stemmeværk, liste ad grønne spor med disen i baggrunden, søerne ved siden af, over endnu en bro med udsigt til den nye ejers fantastiske bjælkehus i fuldtømmer. Åndeløst. Tak for jeres gæstfrihed!
Brugeravatar
Holst
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. jul 2010, 20:41
Geografisk sted: Brædstrup, Midtjylland

Re: Roadbook Rally 2014 - Info og tilmelding

Indlæg af Holst »

Hermed resultaterne fra årets løb og lidt billeder.

Billede

Gårdspladsen fyldes fra morgenstunden med allroad motorcykler i alle afskygninger..

Billede

Specialprøve 1 - afmærket spor der skal gennemkøres på mark - tid sammenholdes med tid fra specialprøve 3 sidst på dagen

Billede

Billede

Endelig afsted på ruten... :-D

Billede

Billede

Billede

Specialprøve 2 - 2 slalombaner skal gennemføres ved at skubbe sin motorcykel - tider sammenlignes for difference

Billede

Og dagens vistnok eneste punktering klares på stedet... :ok: (takket været at Jesper havde både slange, værktøj og luft med....måske vi skal lære lidt af det..?)

Billede

Og turen går videre efter den udleverede roadbook..

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Der drikkes kaffe og sukkerdepoterne fyldes op på eftermiddagens kaffestop.... :kaffe:

Billede

Herefter fortsætter dagens frontkører og resten følger......

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Jeg har efter løbet haft kontakt til den grundejer der langs ruten havde ridestævne, og skal hilse alle deltagere og sige at hun var meget imponeret over at så mange motorcykler ikke larmede mere end den ene som hun havde hørt....sådan skal det gøres - tak for det alle sammen!! :ok:

Og naturligvis en kæmpetak til min familie, TB for hjælp med ruteplanlægning, kontrol af roadbook, grafik med meget mere, Minidue, Dorthe, Jens for post- og kaffetjeneste, Lasse for billeder, Henrik Hald for tro følgeskab og Peter fra RY MC for førstepræmien og så selvfølgelig en kæmpe tak til Iver og David for den dejlige mad i løbet af dagen... kkj8
Steffen Holst
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984

ONE LIFE - LIVE IT!
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Roadbook Rally 2014 - Info og tilmelding

Indlæg af iver »

Jeg vil da også lige sige tak for en skøn dag, skønt at se gamle som nye deltagere, der er en stor fornøjelse for mig at se jeres appetit når i går til bords. Og en Helt igennem dejlig dag i godt selskab, jeg kan fortælle at min papsøn også havde en for ham uforglemmelig dag, nok ikke sidste gang han er med,vi ses næste år!

Mvh Kokken.
Fuck Chrome.
HARK Rules
stig
Indlæg: 193
Tilmeldt: 23. okt 2012, 06:38
Geografisk sted: Fredericia
Kontakt:

Re: Roadbook Rally 2014 - Info og tilmelding

Indlæg af stig »

Tak for en super dag, jeg skal helt klart med næste år det var simpelhen pare sådan en fed måde at køre mc på.
jeg har fået strikke denne her "lille" film strikket sammen fra dagen


http://youtu.be/QDVjqiyKpns
Besvar