Søndagstur på Sjælland

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Anders Thorsen
Indlæg: 201
Tilmeldt: 17. jun 2011, 14:07
Geografisk sted: Børkop

Re: Søndagstur på Sjælland

Indlæg af Anders Thorsen »

Hej alle
Ja det var en dejlig tur og dejlige veje glæder mig til næste gang. med hensyn til regnen så er det ikke helt rigtigt at den blev oppe hos Carsten jeg fik virkelig fornøjelsen af den ud af skovvejen. :-D
hilsen Anders
Tidligere_medlem_1

Re: Søndagstur på Sjælland

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Tak for turen, Nikolajsen. Det var nogle super gode veje, du havde fået forbundet der :ok: Og som sædvanlig, godt og hyggeligt selskab.
Det var rigtig hyggeligt at møde dig, Carsten. Håber vi får kørt nogle flere ture sammen.

Vejene var våde fra Kisserup ;-) og til nææsten hjem. Selv blev jeg ramt af det aller yderste af en byge, ved Holbæk.

Jeg tankede 9,25 L. benzin i Hedehusene, efter fællesturen på 252 km. det er 27,243 km/l :shock: Det sgu da vildt. Totalen var på 352 km. Dejlig dag :-D

Første pause ved Strølille sø
Billede
Billede

I Hornbæk handles ind til frokosten, som blev indtaget ved Hellebæk avlsgård
Billede
Senest rettet af Tidligere_medlem_1 02. jun 2014, 20:56, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Søndagstur på Sjælland

Indlæg af Nikolajsen »

Nå for søren...så var det kun der jeg kørte, det holdt tørvejr......hmmm.....mærkeligt 8-) :lol:
Over 27 km/l :shock: , det er sørme flot, det giver altså noget, at geare den op. Selv kører jeg i disse dage lige over 22 Km/l.
Men en total for dig (Lykkedal) på 252 km, kan det passe :?: Jeg kørte 249 km, siget sporet fra min Garmin, og der er vist lidt mere end 3 km til/fra din bopæl. Eller er det min GPS, der er tosset :?: for så må jeg da hellere købe den nye ZUMO :idea:
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Tidligere_medlem_1

Re: Søndagstur på Sjælland

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

@Nikolajsen - Din Garmin er helt tosset, du må hellere købe en ny.

Der står altså 352 - trehundredefemtito - nu :lol:
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Søndagstur på Sjælland

Indlæg af Nikolajsen »

Lykkedal skrev:Der står altså 352 - trehundredefemtito - nu :lol:
:-D
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Besvar