29-10-14

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Grovæderturen er jo knap nået at blive aflyst før en ny tur bliver oprettet af samme medlem og på sammen sted - og hvad går så det ud på ?:
Først og fremmest - tusinde tak for de søde og opmundrende kommentar - og undskyld den ulejlighed det må have givet Jer, som var tilmeldt - MEN - I har stadig chancen for at komme på sheltertur nær Randers Fjord....
I morges blev jeg ringet op af en af mine gode venner - han, og en af mine andre gode venner havde lagt hovedet i blød og fået en god idé: Vi kunne jo bare lave en normal sheltertur på datoen og samme sted, uden at involvere min hårdt prøvede familie - jeg tænkte lidt over ideen og den er hermed en re

Konceptet bliver som følgende:
Vi mødes - se update øverst!
Medbring alt overnatnings grejet som I plejer at have med - samt bestik og tallerkner.
Vi sørger for bålgryden og bålgrejet.

Hvis de gamle er friske nok til det, giver de morgenkaffe og lidt til ganen om morgenen

Tilmeldinger her på tråden :
Mig selv (sagde hunden)
Lasse
Lars N
Henrik
Snozie
Stig
Ojm
Jørn
Jes
Poulsen
Bønne