Gratis Egeskov

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Lars N
Indlæg: 305
Tilmeldt: 23. sep 2012, 13:42
Geografisk sted: Rager ikk dig

Gratis Egeskov

Indlæg af Lars N »

Hey godt nythår
kunne det ikke være fedt hvis vi kunne samle en masse rigtige maskiner og vise flaget ved dette

http://www.egeskov.dk/calendar/gratis-a ... A6rtorsdag

GRATIS ADGANG FOR GÆSTER PÅ MOTORCYKEL PÅ ÅBNINGSDAGEN

25. apr 2015 - 11:00 - 16:00

Egeskov fejrer sæson åbningen ved, at invitere alle der ankommer på motorcykel til, at besøge Egeskov helt gratis på åbningsdagen kl. 11 – 16.

I 2014 inviterede greven inden for for første gang for motorcyklister på åbningsdagen og det viste sig at være et tilløbstykke af det større og var et rent motorcykeltræf. Det gentager vi i 2015 - og sørger for rigeligt med godt til ganen.



I skal være meget velkommen. Følg skiltene til det særlige ankomst- og parkeringsområde.

Er der nogle der er klare?
Normal pris for voksne er 180kr.....
Der kan efter opfordring tilstøde grus og lidt leg hvis der er stemning for det?

Mvh Lars

Ps dette er på mine egne vegne jeg spørger og ikke på bestyrelsens så der ikke er noget tvivl i det der og alle slags mc er velkomne hvis i har nogle ideer vil ha med.
fing2 fing1 I mangel af egen succes, er andres nederlag ikke at foragte. kslag :honda:
Jes H
Indlæg: 18
Tilmeldt: 18. maj 2014, 20:19
Geografisk sted: Aarhus C

Re: Gratis Egeskov

Indlæg af Jes H »

Det lyder som en god tur, den er jeg med på, afhængig af vejret :lol:

Mvh Jes
Tidligere_medlem_1

Re: Gratis Egeskov

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Er du ikke ude og køre roadbook den dag, Lars?
Lars N
Indlæg: 305
Tilmeldt: 23. sep 2012, 13:42
Geografisk sted: Rager ikk dig

Re: Gratis Egeskov

Indlæg af Lars N »

Ha ha det kan der jo være noget om lykkedal. Den havde jeg ikke lige set komme. Men måske andre kan bruge denne information til noget brugbart.

PS godt at du ka holde styr på mig lykkedal :beer:
fing2 fing1 I mangel af egen succes, er andres nederlag ikke at foragte. kslag :honda:
Besvar