Træf på toppen.....

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Træf på toppen.....

Indlæg af Søren Dahl »

Lidt tidligt at bekendt gøre dette, måske årets bedste mc træf, så tideligt. Men bare for at der IKKE er nogle som er i tvivl er datoen den 20-23 juli. Dette legendariske mc træf finder sted få km fra Grenen ved Skagen på en store mark. Lyder meget simpelt, og det er det også, men lige så simpelt som det er lige så fedt er dette træf også. Hvis der er nogle her på Forum som ikke har været til dette træf, så skal I give Jer selv chancen for at deltage i år. Federe bliver det ikke. Vi andre (har selv deltaget 5 gange) der allerede har deltaget i dette træf før, kommer det som en selvfølge at tage til Skagen hvert år midt i Juli. Denne begivenhed er næsten lige så sikker som juleaften..... lyder af meget, og det er det også..... men selv juleaften kan man jo blive syg, og jeg var også syg sidste år til Skagentræffet, så jeg måtte blive hjemme under dynen :cry:

Men I år skal jeg bare med, det ligger HELT fast. ;-)

Mvh Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Husk det nu....

Indlæg af Søren Dahl »

Husk det nu....

Vi er nogle stykker fra HARK som kører op til dette fede træf, jeg håber vi kan samles nogle stykker her fra klubben.

Jeg kører der op fradag aften - er der andre som har planlagt at tage der op til weekenden kan vi følges ad der op. Vi giver ikke motorvej, tager østkysten der op - er meget federe!

MVH Søren
Gæst

Indlæg af Gæst »

Hej søren

Jeg håber at have en ny knallert til den tid... så kan vi race lidt om kap i sandet ... jeg er helt vildt klar på at drikke lidt sodavand :roll: ... og begrave min motorcykel i saltvand og lækkert strandsand... :lol:
Brian

Indlæg af Brian »

Hej Søren og i andre,

Min kammerat og jeg tager traditionen tro på mc-tur (jeg glæder mig helt vildt meget), i år går den til Norge, det bliver desværre kun godt en uge, men det gode ved det er så, at vi når at komme hjem til træf på toppen.
Jeg håber, at vi ses deroppe og at jeg kan få set den nye maskine :-D

Hygge herfra!
Brian 8-)

Ses på toppen
Gæst

Indlæg af Gæst »

Jeg tager ikke med da jeg skal arbejde. Men til gengæld har jeg 320 patter at rykke i, to gange dagligt, det er nok lidt mere end nogen af jer kommer til i ferien :lol:
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Tom, Tom - det var sgu en af de bedre....hatten af for den kommentar..

Hilsen
Torben - som nu er blevet saa gammel, at han taender paa haengebryster - de skal dog helst vaere lige lange..... ;-)
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hi hi hi

Indlæg af Søren Dahl »

Ja Toms kommentar var klasse, Torben, men hvad med din egen bundtekst - hi hi - det er bare stort ;-)

Mvh Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Brian

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Brian

Skal vi ikke lige ringes ved lørdag - jeg kommer der op fredag aften. Du skal da ikke nøjes med at kigge, Brian, det er da røvkedeligt - tag da en tur på dyngen - vi kan kører en tur sammen op til Grenen, jeg vil også gerne ud og køre lidt alp igen - det er stadig i mine øjne en fantastisk fed maskine.

Mvh Søren
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Hej........(ingen naevnt)

Faldt lige over denne:
http://ekstrabladet.dk/vrangen/article210701.ece

Torben - smilende fra landet, hvor man spiser hunde
one4fun

Indlæg af one4fun »

Hej jeg kommer også til træf på toppen, så er der en mere fra HARK :-D :-D
Besvar