Tirsdagsmøde ved Kalø slotsruin

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Tirsdagsmøde ved Kalø slotsruin

Indlæg af Søren Dahl »

I aften var jeg til tirsdagsmøde ved kalø slotsruin. Alle veteran-bils interesserede kan hver tirsdag hele sommeren møde op over aften ved Kalø slotsruin og se alle fortidens og få fra nutidens muskelbiler som mødes dette smukke sted ude på mols. Det smarte er at mange motorcykelister tit mødes denne aften også samme sted. I aften hilste jeg bl.a. på Leif - det var squ hyggeligt ;-)

Jeg kan varmt anbefale at køre efter dette åbne arrangement. Hvis man ikke lige giver se på biler hele aftenen kan man gå sig en tur over til Kalø slotruin og i naturen omkring slottet - hvilket nok er noget af det smukkeste vi har på hele Djursland. Bliver man sultet er der en god og velbesøgt kiorsk som sælger pølser og is til de besøgende.

Håber vi ses der ude i løbet af sommeren.

Mvh Søren
leif

kalø

Indlæg af leif »

hej Søren

tak for sidst

ja det er et godt sted at mødes og så er det hver tirsdag

men næste tirsdag er det jo nok gammelestrup der trække der er jo nok lidt fler mc'ister der over så kan man jo altid kikke ned til kalø bagefter hvis vejret er godt

vi ses jo lørdag med godt vejr :lol:

Leif
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Leif

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Leif

Ja vi gør så, og vi ses også tirsdag - og lad os lige kigge på om turen til Gl. Estrup ikke skal udvides til Kalø også....... ;-) Vejret bliver jo praktfuldt, og der er næsten for alt for kort til Gl. Estrup fra hvor jeg bor.

Mvh Søren
leif

Indlæg af leif »

Hold da op der var mange nede ved kalø i går

henrik og jeg holdte i kø helt oppe fra rønde og der var 100 meter kø for at få en is der begynder at blive problemer når der komme så mange der ned ellers var det fedt at se alle de gamle biler
Besvar