Forårsshelter + generalforsamling 2021

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Forårsshelter + generalforsamling 2021

Indlæg af yaknudsen »

Bestyrelsen har besluttet at sammenlægge forårs-shelter og generalforsamling 2021 - til afholdelse i weekenden d. 24-25 april 2021.

Vi søger frivillige blandt medlemmerne til arrangere det praktiske i den nævnte weekend.

Forventninger til den/de frivillige:
1). Valg af sted, meget gerne den/de frivillige arrangørers lokale favorit-sted - sådan at vi kan opleve nogle nye fantastiske steder.
2). Vurdering af det valgte steds egnethed til afholdelse af arrangementet - hvor vi erfaringsmæssigt bliver et sted mellem 10 og 20 deltagende medlemmer.
3). Hvis påkrævet - reservation af stedet.
4). Undersøge mulighederne for vand, bålsted, toiletforhold, evt. brænde, indkøbsmuligheder, adgangsforhold etc.
5). Planlægning af en lokal køretur af en passende varighed.

Hvis der ikke er nogen der frivillige der orker at arrangere turen/opholdet - modtager vi meget gerne forslag i stedet - så tager vi den i fællesskab derfra.

NB: HARK's efterhånden lange erfaring har vist at der altid er nogen der kan assistere/improvisere hvis der er behov for det, så det kan ganske enkelt ikke gå galt. Man er aldrig helt alene når HARK 'rykker ud'.
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Voigt
Indlæg: 42
Tilmeldt: 17. aug 2018, 20:32

Re: Forårsshelter + generalforsamling 2021

Indlæg af Voigt »

Vil gerne finde et sted herovre i det vestjydske ...
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Re: Forårsshelter + generalforsamling 2021

Indlæg af yaknudsen »

Tusind tak for det gavmilde tilbud. Ja tak! Det er simpelthen så smukt.

Forårsshelter og generalforsamling i det vestjyske! Det lyder ekstremt tiltalende. Jeg glæder mig allerede som et lille barn til juleaften!

Jeg assisterer naturligvis med arrangementet på alle de måder jeg kan og sender mit telefonnummer og min mail-adresse til dig via 'Privat Besked' systemet her på HARK forummet så vi kan koordinere , og så du ikke behøver at bøvle unødvendigt meget med at få personlig kontakt og medspil.

MVH
/Jens Knudsen
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Brugeravatar
Palle
Indlæg: 699
Tilmeldt: 17. aug 2012, 23:24
Geografisk sted: Korsør

Re: Forårsshelter + generalforsamling 2021

Indlæg af Palle »

Jeg vil gerne prøve at finde et sted her på " djævle øen " hvor vi kan mødes og tosse rundt :beer:
Med lidt hjælp fra vaccineguderne kan vi måske lave 2 shelterture til foråret 8-)
Jeg tror at jeg ikke er den eneste der i DEN grad trænger til at komme ud af boblen ;-)
Lad os se hvad foråret bringer :ok:
Jeg savner sgu jer gutter og en bålgryde og lidt til halsen :beer:
Chrome won`t get you home..
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Re: Forårsshelter + generalforsamling 2021

Indlæg af yaknudsen »

Palle skrev: 16. dec 2020, 11:12 Jeg tror at jeg ikke er den eneste der i DEN grad trænger til at komme ud af boblen ;-)
Lad os se hvad foråret bringer :ok:
Jeg savner sgu jer gutter og en bålgryde og lidt til halsen :beer:
Fuldstændig enig.

Hvis året 2021 bliver det år som kan tilbyde historisk mange små og større officielle/uofficielle HARK arrangementer ville jeg ikke blive det mindste overrasket. Vi trænger virkelig!
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Re: Forårsshelter + generalforsamling 2021

Indlæg af yaknudsen »

Her er lidt at glæde sig til i denne kolde og triste Coronatid:

Voigt har reserveret Shelterplads, Hoverdal Plantage til generalforsamling og forårsshelter til os HARK'ere fra middagstid fredag d. 23. april til og med søndag d. 25. april 2021.

https://udinaturen.dk/shelter/4394

Så det bliver altså i det vestjyske, sådan ca. midtvejs mellem Tim og Hover, omkring 10 km. i fugleflugt fra Ringkøbing.

Voigt undersøger muligheden for skaffe brænde og vand til pladsen på en trailer. Der skal muligvis slæbes ca. 100 meter fra den nærliggende rasteplads på Sørupvej, men til gengæld ser alt andet ud til at være helt i topklasse - et lille stykke inde i et skovområde helt uden forstyrrende naboer, et hidtil ukendt sted for de fleste af os.

Medmindre der er nogle som insisterer på et andet meget mere fantastisk og endnu federe sted, så er Shelterplads Hoverdal Plantage hermed udnævnt til plan 'A' :-)

Hvis der bliver behov for det skriver vi muligvis lidt mere info her i tråden senere - ellers ses vi bare på Shelterplads Hoverdal Plantage når dagen oprinder.
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
ktopp
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. okt 2012, 10:18
Geografisk sted: Hadsten

Re: Forårsshelter + generalforsamling 2021

Indlæg af ktopp »

Hoverdal lyder rigtig spændende og alle vist behov for socialt samvær med rigelige mængder specialøl og portvin.....ej at forglemme formandens Irish Coffee betalt af hovedkassen. :beer:
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
+ 998
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Re: Forårsshelter + generalforsamling 2021

Indlæg af yaknudsen »

Det bliver dejligt at mødes. Bålmad, bålhygge. Irish coffee. Ølbajer. Portvin. Overnatning i det fri. Det bliver stort. Vi trænger virkelig!

Da både forårsshelter og generalforsamling er officielle HARK arrangementer vil alle HARK medlemmer naturligvis blive officielt adviseret via et opslag, inklusive dagsorden for generalforsamlingen sådan som vedtægterne foreskriver - i HARK forummets lukkede medlemsområde.

Hvis man endnu ikke er blevet medlem af HARK - men gerne vil deltage i fællesskabets officielle aktiviteter skal man optages som medlem.

Via følgende link kan du se hvordan man bliver tildelt medlemsskab i HARK: http://www.honda-allroad.dk/bliv_medlem.html
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Besvar