TET HARK tur i 22
TET HARK tur i 22
Jeg har lovet at lave en TET HARK tur i 22 på dem jyske TET
Datoen for turen er den 12-14 maj 22
Jeg kommer til Grenå den 11 omkring kl 18. Jeg har booket et Shelter ved Bålhytten i Grenå Plantage Ydesvej 9, (kan findes i shelter appen). Der er rigelig plads til den der var brug for overnatning.
Afgang på TET tur bliver kl 9 den 12. fra shelteren. Man skal selv sørge for morgenmad den 12. resten tager vi i fællesskab. Det bliver nok noget med varm mad til frokost og brød i lejren
Foreløbig er der følgende deltagere:
Jørn
Henrik
Steen
Iver
Turen tager ca -3 dage
Tanken med turen er at vi mødes i Grenå om morgenen den 12 og så kører vi TET indtil vi er trætte og ikke gider mere den dag. Vi finder et sted at slå os ned for natten (telt, hængekøje) og daffer videre næste dag.
udgifterne til turen deles blandt deltagerne.
Steen
Datoen for turen er den 12-14 maj 22
Jeg kommer til Grenå den 11 omkring kl 18. Jeg har booket et Shelter ved Bålhytten i Grenå Plantage Ydesvej 9, (kan findes i shelter appen). Der er rigelig plads til den der var brug for overnatning.
Afgang på TET tur bliver kl 9 den 12. fra shelteren. Man skal selv sørge for morgenmad den 12. resten tager vi i fællesskab. Det bliver nok noget med varm mad til frokost og brød i lejren
Foreløbig er der følgende deltagere:
Jørn
Henrik
Steen
Iver
Turen tager ca -3 dage
Tanken med turen er at vi mødes i Grenå om morgenen den 12 og så kører vi TET indtil vi er trætte og ikke gider mere den dag. Vi finder et sted at slå os ned for natten (telt, hængekøje) og daffer videre næste dag.
udgifterne til turen deles blandt deltagerne.
Steen
Senest rettet af STD 06. apr 2022, 22:55, rettet i alt 10 gange.
Re: TET HARK tur i 22
Hej Steen
Jeg vil gerne deltage.
Hilsen Jørn P.
Jeg vil gerne deltage.
Hilsen Jørn P.
Hej Steen
Jeg er med
Mvh
Henrik
Jeg er med
Mvh
Henrik
vil gerne med Ny her men har kørt op til Jelling. 

Kan ikke afvise at være interesseret i at deltage
Mvh John Sigh.

Mvh John Sigh.
"Der er intet der er så galt,at det ikke kan blive værrer"
" Man skal aldrig tynde sin whisky med kaffe,brun farin og flødeskum før man skal sove !"
" Man skal aldrig tynde sin whisky med kaffe,brun farin og flødeskum før man skal sove !"
Jeg har lavet en opdatering. Se øverst
Steen
Steen
Hej Sten.
Jeg gik udefra at feltet 19-1 april/maj betyder 29 april til 1 maj. Så 19 er en tastefejl.
Mvh Gretchen og Iver.
Jeg gik udefra at feltet 19-1 april/maj betyder 29 april til 1 maj. Så 19 er en tastefejl.
Mvh Gretchen og Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
HARK Rules
Hej
Første valg for mit vedkommende er 26-28. maj.
HilsenJørn
Første valg for mit vedkommende er 26-28. maj.
HilsenJørn
- Lasse Pedersen
- Geografisk sted: Brøndby
Goddag HARk´s
Det ser spændende ud, Da jeg jo efterhånden er lidt oppe i årene og derfor ikke har det godt med at komme ind/ud af et telt. Vil jeg spørge om der kunne være en mulighed at planlægge ruten sådan man "lige" kom forbi en shelter plads?
Ja jeg ved godt det kan kræve en del mere tilrettelægning! Men hvis man nu "bare" ikke spørger, ja så vil man stadig være uvidende.
Det ser spændende ud, Da jeg jo efterhånden er lidt oppe i årene og derfor ikke har det godt med at komme ind/ud af et telt. Vil jeg spørge om der kunne være en mulighed at planlægge ruten sådan man "lige" kom forbi en shelter plads?
Ja jeg ved godt det kan kræve en del mere tilrettelægning! Men hvis man nu "bare" ikke spørger, ja så vil man stadig være uvidende.
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby
Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.
Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brøndby
Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.
Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Jeg har sikkert skrevet forkert Iver. Men det er da godt du er vågen 
Hvad angår overnatning. Så har jeg svært ved at love hvilke forhold der kan overnattes under... Vi kører det vi kan i løbet af dagen og kigger på hvad der er i nærheden af sporet når det er ved at være tid... Jeg tænker ikke der er nogen der vil klage over at vi finder en plads med gode forhold. Men jeg kan ikke udstede nogle garantier og selvom der er shelters. Så kan vi risikere at de er optaget....
Steen
Hvad angår overnatning. Så har jeg svært ved at love hvilke forhold der kan overnattes under... Vi kører det vi kan i løbet af dagen og kigger på hvad der er i nærheden af sporet når det er ved at være tid... Jeg tænker ikke der er nogen der vil klage over at vi finder en plads med gode forhold. Men jeg kan ikke udstede nogle garantier og selvom der er shelters. Så kan vi risikere at de er optaget....
Steen
Der er opdatering øverst i tråden
Hej
Er det rigtigt forstået, at vi starter torsdag, dagen før bededag og slutter om lørdagen?
Hilsen Jørn
Er det rigtigt forstået, at vi starter torsdag, dagen før bededag og slutter om lørdagen?
Hilsen Jørn
Ja. Det er rigtig...
Hvis man ikke kan torsdag. Så kører man bare med dagen efter...
Hvis man ikke kan torsdag. Så kører man bare med dagen efter...