Gl. Estrup

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Gl. Estrup

Indlæg af Søren Dahl »

Så er der Gl. Estrup træf igen.....

Tirsdag den 11 Juli.

Jeg kommer der over ved 19 tiden...

Ses vi?

Mvh Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Træf.

Indlæg af Søren Dahl »

I dag var der så træft på Gl. Estrup - Henrik, Leif og jeg selv - vi mødte nogle søde unge damer i en bil - de smilede sødt og vinkede - troede vi da, måske var virkeligheden en anden, blev vi enige om. De har bare tænkt, sådan nogle spassere, de har slet ikke fattet at det først er om 14 dage der er træf ;-) Men fordelen var da at det ikke var det store problem at finde en parkeringsplads i dag - det er bare meget nemmere og smartere at køre til træf, når man er alene :roll:

Mvh Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Gl. Estrup.

Indlæg af Søren Dahl »

I aften var Leif og jeg på Gl. Estrup.

Dette var den sidste gang for denne gang. På trods af den sene tid på sæsonen var der faktisk overraskende mange - nok ca. 150 deltager, og det kan endda være at det tal var lidt i underkanten.

Leif og jeg havde en hyggelig aften i selvskab med Hjalte og konen som kører CBF - derefter kørte vi over til Leif og fik kaffe, cola, chips, syntetisk rullekage og skurvognssnak - en skøn kombination at slutte dagen på.

Turen hjem forgik i tæt tæt tåge, formenteligt den tætteste tåge jeg til dato har kørt i - jeg var ikke på noget tidspunkt over 60 km/t.

Tusinde tak for en hyggelig aften Leif.

Mvh Søren
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Her er et link så vi kan se om der er noget på Gl.Estrup om tirsdagen
http://www.tirsdags-traef-paa-gl-estrup.dk/

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Gl. Estrup Træf

Indlæg af Søren Dahl »

Jeg er klar 12 juni.

Mvh Søren
John

Indlæg af John »

Så er der Gl. Estrup dag igen - og denne gang i tørvejr :-P
Vi ses måske. Jeg regner med at være der omkring 17.30-18.
John
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej John

Indlæg af Søren Dahl »

Hej John

Det var rigtig dejligt at hilse på dig igen. Jeg fik også spillet en del didgeridoo samme med Dennis, det var en rigtig hyggelig aften.

Mvh Søren
John

Indlæg af John »

i lige måde Søren. Ja, du kan jo ikke gå forbi et stykke hult træ, uden du skal prøve om det kan síge "pruttelyde" :!: . Ku' ikk' lige få øje på dig da vi stak næsen hjemover ved ½9 tiden. Vi ses.
John :-D
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej John

Indlæg af Søren Dahl »

Hej John

På det tidspunkt sad jeg og rykkede stramme rytmer af en didgeridoo under et gammelt bøgetræ over i Gl. Estrups park sammen med min didge-kammerat Dennis.

Mvh Søren
Besvar