Tur til Venø

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Tur til Venø

Indlæg af Søren Dahl »

Søndag den 1 Oktober, tager jeg en tur til Venø ved Struer, da jeg aldrig har været på "Limfjordens Perle" så det vil jeg nå at prøve her inden det bliver for koldt og træls at køre længere ture.

Hvis der er nogle som kunne have interesse I at deltage i denne tur er I meget velkommen til at tage med. Jeg kører søndag formiddag og forventer at være hjemme ved aftenstid. Det bliver en carpe diem tur uden den store planlækning ud over at jeg vil nå at se Venø, få noget god mad og noget skurvognssnak i nogle skønne omgivelser.

Jeg er ikke den store ørn til navigation, så er der nogle som kan vise nogle fede veje ved Struer området er man meget velkommen til at køre forrest.

Mvh Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Regn.

Indlæg af Søren Dahl »

Hvis det regner meget denne dag bliver jeg hjemme - jeg kan godt køre i regn, men jeg behøver ikke kører helt til Struer for at bevise dét over for mig selv eller andre.

Mvh Søren
leif

venø

Indlæg af leif »

Hej Søren jeg er med

leif
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Leif

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Leif

Det lyder bare kanon :)

Glæder mig meget.

Mvh Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Regn.....?

Indlæg af Søren Dahl »

Hmm tiden vil vise hvor meget Venø ligger i Sønderjylland i dag ;-) Sønderjylland skal nemlig i følge DMI have 14 mm regn i dag - bekymrende :-?

Time will tell............... - only time will tell........


Mvh Søren
Besvar