DAKAR AFTEN.

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
leif

Indlæg af leif »

I kommer bare når i vil. Det er nok Mogens der slutter til sidst, så kom bare der er kaffe på kanden vi kan jo altid snakke om mc :-x

leif
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Jeg kører fra Tilst ca. kl. 17.00 så hvis der er nogle der vil samles op, siger I bare til.

Hilsen
Mogens

PS.
Jeg kører i bil :-D
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Dakar aften og fællestur.

Indlæg af Søren Dahl »

Hej alle

Jeg talte lige kort i tlf. i aften med Leif, og vi er blevet enige om, at hvis vejret er nogenlund, så kører vi en lille fællestur inden dakar aftenen bliver skudt af stablen. Vi mødes ved Leif kl. 13.00 og kører en tur ud i det blå, og kommer hjem til Leif igen ved 16.00 tiden.

Mvh Søren
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Fællestur

Indlæg af Nejmann »

Det lyder som en god idé med en bette fællestur. DMI ser ikke ud til at være overmåde optistiske med lørdagens vejr, men lad os nu se, om det ikke er godt nok til lidt hyggekørsel trods alt 8-).

mvh Kåre
John

Dakar

Indlæg af John »

Halløjsa
Nu er det så at jeg er "hægtet af" da jeg ikke ved hvor i hver især bor. Jeg har altså brug for enten tlf. nummer eller en adresse.
Jeg er inviteret til noget fødselsdagstamtam om eftermiddagen, men hvis vejret skulle arte sig kunne det jo være at jeg kunne støde til jer på turen, ellers må det vente til efter 16.
Mon ikke også jeg skulle noget kage med ? -
Jeg venter spændt
Hilsen John, Åbyhøj :?: :-D
leif

Indlæg af leif »

hej John kig under medlemsinfo når du er logget ind

der står min adresse og tlf

Leif
Henrik Larsen

Indlæg af Henrik Larsen »

:-D Det her skal jeg skisme da også være med til. Leif er der plads til endnu en Harker i stuen?

Tænkte at jeg måske skulle medbringe kaffe og kiks til eftermiddagskaffen, som så kan indtages live ude i sanddynerne... ;-)
leif

Indlæg af leif »

Hej Henrik det lyder da som en god ide

ta du bare kaffe med
leif

fordeling

Indlæg af leif »

et foreslag til fordeling

Iver Chips

Kåre Chips

Henrik Hald Slik

Mogens Slik

Henrik Kaffe og Kiks lidt sodavand til aftenen

Søren mere sodavand

John Meget kage

Mig Kage og kaffe evt en øl

mvh leif

skriv hvis i er uenige
eller vi mangler noget

Os der køre en tur er ca hjemme kl 16 og vi bestiller pizza når mogens er kommet ca kl 18

ser frem til en hyggelig aften leif
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Fint!

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Leif

Det er bare en aftale......
jeg glæder mig rigtig meget!

Mvh Søren
MogensD

Indlæg af MogensD »

Hej Alle

Jeg kommer så hurtigt jeg kan, og hvis jeg skal have andet med end slik, så sig til.

Ses
Mogens
Henrik Larsen

Indlæg af Henrik Larsen »

Hej Mogens

Hvis du stadig ligger inde med en nummerpladeholder, -gider du så ikke tage den med på lørdag?
MogensD

Indlæg af MogensD »

Ta'r dem allesammen med :-D

/Mogens
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Dakar.....

Indlæg af Søren Dahl »

Jeg tager naturligvis Dakar DVD'erne med, så kan vi jo se om vi vil se 86, 87, 88, eller 89 afsnittene. De er alle fede på hver deres måde. Jeg vil dog sige at 89 afsnittet er mest relevant for os som kører Africa Twin, da den ægte twin (ikke rally modellen) deltager i løbet, iøvrigt den type(50 stks) som Henrik Hald havde før (den som er på forsiden af vores hjemmeside)
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej drenge.

Jeg kan desværre ikke deltage alligevel, da jeg skal arbejde:-(

Håber i får en fed aften nu har jeg da gjort mit til at den bliver ekstra god ;-)

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Besvar