Zielfarht

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
MogensD

Zielfarht

Indlæg af MogensD »

Hej Alle

Jeg har fået en invitation fra YCAA, og videre bringer den til Hark's medlemmer, og andre der er herinde for at kigge.

Det drejer sig om det årlige "Zielfarht" som løber af stablen i weekenden d. 17-19 november.

Det går i korte træk ud på at man kører en form for et orienteringsløb med et forudbestemt mål, sikkert der hvor hyggen er om aftenen, og i år står den på indisk mad, kokkereret af Bjarne Thomsen og frue.
Bjarne vil også senere på aftenen fortælle om hans strabasser på MC i indien. Bjarne har tidligere skrevet artikler i Touring nyt.

Læs selv mere på: http://www.ycaa.dk/ under "Zielfarht"

Hilsen
Mogens
Torben

Zielfarht

Indlæg af Torben »

Hej Mogens.

Fedt at YCÅ igen laver Zielfarht - det har vi ventet på hernede i
MC-KLATTEN.
Vi stiller igen med et 3-mandshold - og deraf en TA.
Vi går selvfølgelig efter sølvtøjet. :twisted:
...DET VAR EN UDFORDRING !!! :-D

Håber at se nogen af jer.

hilsen
MogensD

Indlæg af MogensD »

Hej Torben

Jeg er ikke bekendt med at der er nogle herfra der deltager, og jeg selv er på Endelave efter kaniner :shoot:

Hilsen
Mogens
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Tur....

Indlæg af Søren Dahl »

Jeg har desværre ikke tid i denne weekend.

Mvh Søren
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej alle

Så er der igen i år kommet en invitation til "Zielfahrt" fra "YCA"

Læs mere på www.ycaa.dk

/Mogens
Søren v-alp

Indlæg af Søren v-alp »

MogensD skrev:Hej Torben

Jeg er ikke bekendt med at der er nogle herfra der deltager, og jeg selv er på Endelave efter kaniner :shoot:

Hilsen
Mogens
Det er sgu sjovt.. Som et berømt filmcitat siger.. " det er nogle små hurtige sataner..." God misundelighed herfra..

:roll:
Torben

Indlæg af Torben »

Yes - Zielfahrt igen. :-D

Her skal der køres med både hjul og hjerne.
Klatten stiller selvfølgelig igen med friske deltagere - sidst kørte vi jo to Honda på podiet. Kun den ene var en Transalp,men alligevel !
Til trøst for nogle: MC-Klattens gamle zielfahrt-rotter kører i år ikke med hinanden men mod hinanden.
Og så skulle vi gerne have slæbt nogle nye ind i denne oversete sportgren(det er osse ham Claus Porre); vi forsøger at lokke nogle flere af vores med - håber der bliver seriøs modstand fra også HARK.
Der er ikke noget som de historier, der kan fortælles efter en
gennnemført zielfahrt :beer:

Med inderligt håb om at se nogle af jer i Lille Vorde den 18. ;-)

Torben
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Søren v-alp skrev:
MogensD skrev:Hej Torben

Jeg er ikke bekendt med at der er nogle herfra der deltager, og jeg selv er på Endelave efter kaniner :shoot:

Hilsen
Mogens
Det er sgu sjovt.. Som et berømt filmcitat siger.. " det er nogle små hurtige sataner..." God misundelighed herfra..

:roll:
Hej Søren

Nu er det en gammel tråd jeg har taget frem igen, men det var en fantastisk dag med masser af kaniner, kan varmt anbefales.

Torben - Håber jeg kommer med til Zielfahrt i år, måske du kan give et par fif ;-)

Hilsen
Mogens
Torben

Indlæg af Torben »

Hej Mogens og andre interesserede.

Fif kan jeg nok gi' - men hvilken slags efterlyser du?

- Hvis det er noget om hvad zielfahrten går ud på, så er det nemmeste at se på http://ycaa.dk/

- Hvis det er hvordan man vinder - så er fidusen at lægge den helt rigtige taktik og så skal den bare køres hjem. ;-)

- Man kan jo også satse mindre hårdt, og mere deltage for køreturens og hyggens skyld.

Så en opfordring til alle, der kan, om at bakke op om dette hyggelige arrangement, som har mange år på bagen. Der er ikke så mange klubber, der idag gider lave noget ud over almindelige træf-halløj.

Kunne også ønske, at der igen er nogen, som ville lave orienteringsløb i stil med dem, som YCÅ (der var de igen) i sin tid arrangerede.
Hvis der er interesse for det skulle vi måske selv bare gå igang :?: :?: :?:

Torben
Besvar