For mig drejer det sig ikke om at komme først, køre hurtigt og den slags, men der i mod at komme frem, få set noget flot natur, og få nogle oplevelser på steder hvor de fleste andre køretøjer giver op. . Det er sådanne steder jeg føler mig hjemme, og jeg virkelig får denne dejlige følelse af velvære over livet og min livsstil. Jeg går meget op i, at jeg kan komme frem uden at skulle sætte fødderne ned, men tage problemerne stående op på motorcyklen, hastigheden spiller ingen rolle, blot jeg kommer frem og får løst problemerne som opstå hen af (off road) vejen. Pointen med det hele, er at jeg bliver en bedre off road touring kører, da jeg har mange drømme jeg gerne vil udleve i fremtiden på min africa twin. Nogle drømme kræver dog hårdt arbejde og meget træning for at det kan gennemføre på tilfredsstillende vis, jeg har dog indset at jeg nok ikke bliver bedre på en motorcykel ved at sidde og se Dakar rallyet.

Jeg bruger tit et herligt stykke markvej som går ude ved Udby, hvor vejen er ekstrem opkørt af forskellige tunge køretøjer, her startede turen i dag for alvor. Forinden da, kørte jeg over mine forældres og naboens ny opharede marker, for at komme over til hovedvejen til Udby.
Efter jeg havde kørt rundt i noget tid frem og tilbage og fået sved på panden, gik turen til Kare, hvor jeg kørte den flotte fjord rute til Voer.
Jeg var utroligt heldig med vejret i dag, og det var en herlig tur kun med mindre problemer.
Se billeder under forum
Mvh Søren