Dakar aften 2007

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Dakar aften 2007

Indlæg af Søren Dahl »

Jeg vil blot lige vejre stemningen for, om der er tilslutning til endnu en Dakar aften i 2007 eventuelt i slutningen af januar eller i februar, når løbet er gennemført.

Jeg kunne eventuelt klippe det sammen, så vi kun har MC delen af løbet, og dermed gører det hele lidt mere intenst, så vi også får rigelig af tid til at spise, hygge, snakke, og drøfte det kommende års mc planer og ture.

Er der nogen som er interesseret???

Og i så fald kommer vi endnu en gang til det spændene spørgsmål, hvor skal det afholdes? Jeg starter selv med at ligge ud med, at bliver vi mindre end 5 deltagere, kan vi godt afholde det i min 36m2 lejlighed, ellers er det uinteressant at afholde det hos mig.

Mvh Søren
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Re: Dakar aften 2007

Indlæg af Nejmann »

Søren Dahl skrev:Jeg vil blot lige vejre stemningen for, om der er tilslutning til endnu en Dakar aften i 2007 eventuelt i slutningen af januar eller i februar, når løbet er gennemført.
Årh, så lad gå da. Men så skal der også være mad denne gang. Jeg gider ikke gå sulten hjem lige som fra sidste HARK-arrangement :roll:.
Søren Dahl skrev: Og i så fald kommer vi endnu en gang til det spændene spørgsmål, hvor skal det afholdes?
Altså hvis nogen gider køre til Aabenraa, så kan jeg godt lægge hus til ;-) Har lige købt så'n et! Datoen kunne evt. være, så det kan kombineres med Hamburger Motorrad Tage?

-Kåre
Brian

Indlæg af Brian »

Hej Søren,

Godt initativ, jeg er på!!

Med vinteropstaltne hilsner
Brian
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Kåre

Indlæg af Søren Dahl »

Det lyder bare som en genial ide, lad os prøve at arbejde lidt nærmere på den sag.

Mvh Søren
jensen

Indlæg af jensen »

Jeg vil gerne have en "kigger" på en Dakar aften. Jeg forsøgte at køre til Dakar i 1977 på en Norton Commando, men måtte vende om i Sahara og tage den på tommelfingeren nordpå. I 2002 tog jeg flyveren til Gambia og en bus op til Dakar for at se dem køre i mål. Fik da også Meonis autograf på min T shirt. Desværre døde han jo senere.
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Indlæg af Nejmann »

jensen skrev:Jeg vil gerne have en "kigger" på en Dakar aften. Jeg forsøgte at køre til Dakar i 1977 på en Norton Commando
Respekt! Vores Dakar-aften vil bestemt ikke blive ringere af at få tilsat nogle ægte, førstehånds Dakar-anekdoter. Du skal være meget velkommen!

-Kåre
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Glæder mig

Indlæg af Søren Dahl »

Glæder mig allerede meget....... bliver rigtig spændende at høre om dit Dakar eventyr.

Mvh Søren
MogensD

Indlæg af MogensD »

Hej Søren

Jeg er da også med, nu da du koger det lidt ned ;-) Kan godt se at jeg mangler lidt af ungdommens entusiasme, men det er altid hyggeligt at være sammen med Hark-folket.

Hilsen
Mogens
Gæst

Indlæg af Gæst »

skulle jeg mon ikke vove pelsen og melde mig til :-) jeg kan bare ikke sidste weekend i januar, ellers er jeg frisk på det meste, Men hvor skal det afholdes henne?

Jeg vil godt ligge min lejlighed til det, men bliver vi mere en 10-12 stykker kommer det nok til at knibe..
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Dakar 2007

Indlæg af Søren Dahl »

Jeg vil lige høre, hvad der er stemning for:

Optagelser fra Eurosport med den trættende Søren Clauding som mest kommentere løbske kameler og ikke kan huske de rigtig navne på deltagerne. Optagelsen er dog langt nemmere at sortere i, da det er tydeligt opdelt med biler, trucks og mc.

Eller skal vi tage optagelsen fra TV2 zulu som desværre kommer meget senere. Fordelen er at vi slipper af med min irriterende navnebroder, og der sikkert også kommer langt flere rapportager med danske Marc Dullum som jo også skal deltage i 2007. Ulempen er dog, at det måske bliver sværer at sortere i, og at det som regel bliver sendt kl. 2 om natten efter de skridtbefamlende, storspyttende og ellers generelt yders utiltalende forbandede amerikanske fordboldspillere der kan tage hele 2 timer om at spille 10 minutter af en fucking åndsvag fodboldkamp som dybest set kunne blive sendt på dk4 kl. 5 om natten for min skyld, eller helt blev undladt, sådan som dansk TV jo generelt formår at gøre med alt interessant motorsport. Undskyld min ophidselse, så kom jeg af med det ;-)

Nå, men hvad synes I:
Eurosport eller TV2 Zulu.

Mvh Søren
Gæst

Indlæg af Gæst »

Hmm... jeg må nok sige at jeg synes begge dele, dog hælder jeg nok mest til Eurosport, fordi de som du siger dækker Løbet som helhed bedre.

Evt kunne vi så tage en opfølger nogle uger senere og så se Zulu's version af Dakar-løbet.
jensen

dakar tv

Indlæg af jensen »

UHA det er næsten uudholdeligt at se dansk kommenteret eurosport/motorsport. De engelske kommentatorer som jeg kan se på min analoge parabol er meget velinformerede og har en fin humor ovenikøbet. Sådan en gammeldags parabol kan købes brugt til ingen penge. Så kan man også se GP.
Gæst

Indlæg af Gæst »

er der evt. nogen der har mulighed for at modtage engelsk Eurosport så vi slipper for den elendige danske kommentator??
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

UD MED SØREN CLAUDING!!!!!!!!

Indlæg af Søren Dahl »

Ja, det ville være fedt, at slippe for ham fidusmageren. Lad os lige høre lidt nærmere, men jeg optager i hvert fald Eurosport under alle omstændigheder, og optager nok også zulu. Er der nogle som kan optage den engelse version ville det være fedt.

Mvh Søren
Brugeravatar
Veset
Indlæg: 178
Tilmeldt: 14. jun 2004, 17:57
Geografisk sted: Bornholm
Kontakt:

Indlæg af Veset »

Kunne være interessant om denne franske kanal sender Dakar: http://www.motorstv.com man kan jo altid håbe :-D
Honda XRV 750 AT '03
Rikycross Crashbars
Garmin 76CSx
Besvar