Dakar aften 2007

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Majland

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Majland

Det lyder bare cool. Jeg har også brugt både meget tid på at studerer dakar, og jeg er altid ultra forberedt med megen internet læsning på www.dakar.com inden løbet, og alle afsnit bliver altid optaget. Har alle dakar siden 2003.

Samt fra 86-89 på vhs hvor nxr'eren vandt.

Jeg mangler dog år 2001 hvor Fabrizio Meoni vandt på ktm LC-8'eren. Hvis du kan opdrive dette år er jeg MEGET interesseret aftager. Det er formenteligt et af de fedeste år nogensinde.

Mvh Søren
majland

Re: Hej Majland

Indlæg af majland »

Søren Dahl skrev:Hej Majland

Jeg mangler dog år 2001 hvor Fabrizio Meoni vandt på ktm LC-8'eren. Hvis du kan opdrive dette år er jeg MEGET interesseret aftager. Det er formenteligt et af de fedeste år nogensinde.
Tror ikke jeg har den - men vil lige kigge i gemmerne igennem. Jeg har en kasse backup CD'er hvor der er en mulighed.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Fedt

Indlæg af Søren Dahl »

Lyder rigtig cool!
Jeg krydser finger.....

Mvh Søren
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Dato!

Indlæg af Nejmann »

Hvornår kan I komme? Jeg kan foreslå fire eftermiddage/aftener - klik ind på http://www.doodle.ch/dpMd2ps6Ztnw og sæt hak i de dage du kan. Jeg minder om, at de to første dage kan kombineres med et besøg til Hamburger Motorrad Tage.

--
mvh Kåre
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Dakar

Indlæg af Søren Dahl »

Hej HARK'er og andet godtfolk....

Vi mangler stadig tilmeldinger fra folk, før vi stabler et Dakar arrangement på benene........

Mvh Søren
majland

Re: Hej Majland

Indlæg af majland »

majland skrev: >> Jeg mangler dog år 2001 hvor Fabrizio Meoni vandt på ktm LC-8'eren.
Tror ikke jeg har den - men vil lige kigge i gemmerne igennem. Jeg har en kasse backup CD'er hvor der er en mulighed.
Nej der var kun 2003 brændt på skiver
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Ok

Indlæg af Søren Dahl »

Ok men mange tak for forsøget - det skal nok lykkedes for mig engang at få fat i dette unikke år. :)

mvh Søren
Besvar