Erfaringer med mc-tur til Norge/sverige

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
aakmann

Erfaringer med mc-tur til Norge/sverige

Indlæg af aakmann »

Hej
Jeg og en kammerat (begge transalp årg. 1995) skal på mc-tur til Norge og Sverige her til sommer. Planen er lidt blandet kørsel og overnatninger på campingpladser eller hvad der nu lige byder sig.

Da mange af jer har været rundt i det meste af verden, ja så tænkte jeg der sikkert også var nogen med erfaringer fra Norge/sverige.
SÅ...hvis nogen har nogle tips og tricks, gode overnatningssteder, fede ruter, nogle flotte områder man bare skal se eller lignende...ja så vil jeg da meget gerne høre fra jer.

I kan enten skrive her i forummet eller sende en mail til mail@aakmann.dk

På forhånd tak
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Info...

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Aakmann

Jeg har kørt lidt i Sverige - og en del i Norge - bl.a. været ved Nordkapp.

Jeg har mange gode tips og ideer til en fed tur. Spørg løs.


Mvh Søren
Gæst

Indlæg af Gæst »

I skulle dælme overveje en smut ind i det nordlige finland. Det er fantastisk natur, og rigtig dejlige mennesker. Masser af grusveje og skovsøer man kan campere ved.
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hejsa

Hvis vi kunne få Brian på banen, kan han helt sikkert give dig et par fif fra hans og en kammi's tur til Nordkap. Har set billeder fra turen, og der ligger faktisk nogle ret pæne hytter langs turen, som man bare kan benytte, men lad Brian om den beretning, ellers skriv til ham, du finder ham under "tilmeldte brugere" en flinker fyr ;-)

Hilsen
Mogens
Besvar