Sommertræf 2007 - Tilmelding

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Twin sagen....

Indlæg af Søren Dahl »

Så er der nyt i Twin sagen.

Jeg får twin'en tilbage i morgen - men uden choker.

Problemet med min cyklen var, at der var gået et fjerder i stykker - så den ikke slog chokeren fra. Og de dele som mangler er der en del dages leveringstid på - så jeg får cyklen tilbage ude choker - men det skulle være muligt at starte med de temperaturer vi har uden choker mener værkstedet - og min gamle mekaniker fatter.

Mvh Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Twin

Indlæg af Søren Dahl »

Så har jeg fået africa twin'en tilbage - FEDT - vi ses på campen.......

Mvh Søren
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Træf

Indlæg af Nejmann »

Jeg kan hermed bekræfte, at de første deltagere er flyttet ind på campen. På grund af de voldsomme græspollental forlod jeg selskabet for at tage en overnatning under fast tag i aften, men jeg er tilbage på campen i morgen.
Fællesturen starter formentlig klokken 13.

-Kåre
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Tusinde tak for et kanon arrangement.

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Alle

Tusinde tak for et kanon arrangement - det var bare SÅ hyggeligt - og rigtig fedt at se at så mange mødte frem. Jeg befandt mig lidt i begge lejre, både i TDM/XTZ og HARK lejren - begge steder var stemningen høj og smilene brede og drikkevarene kolde - sikke en herlig weekend - glæder mig til vi skal samles igen.

Mvh Søren
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej alle

En stor tak til alle som mødte op og deltog i dette vores første træf.

Det var lækkert at så mange af jer tog sig tid til at kigge forbi, trods det gode vejr :-D også rigtig dejligt at se så mange nye ansigter.

Vi kan vel godt tillade os at sige at det var en succes, men alle oddsene var jo også på vores side, vejret og en masse hyggelige mennesker der ville det samme, hygge sig.

Ingen tvivl om at det bliver en tilbagevendende event.

Hilsen
Mogens
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Hjemme igen ca. 18.15 og jeg vil da også lige sige tak til alle, for et godt træf.
Det var kanon hyggeligt :ok: .
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Jamen jeg vil da heller ikke holde mig tilbage fra at skamrose det fine arrangement og alle deltagerne, det var sgu en hyggelig weekend!!!!

Vildt fedt at der kom et par nye ansigter, måske de også dukker op på Gl.Estrup i morgen, det gør jeg ihverfald.

Skønt at "Sjællandsfraktionen" også kom, skulle jeg komme på jeres kanter vil jeg da overveje at lægge vejen forbi til kaffe.

Og ikke mindst stor tak til arrangørene ;-)

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Besvar