Shelter tur i oktober

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Shelter tur i oktober

Indlæg af Søren Dahl »

Hej allroadere.......

Jeg har besluttet mig for at jeg vil på sheltertur i det tidlige efterår - men jeg gider ikke alene....... Er der nogle her fra klubben som er interesseret i en sheltertur i oktober (kan selv weekenden 6-7 samt 20-21) - på denne tid af året er efteråret sat ind og årets smukkeste tid begyndt.

Hvor turen skal gå hen har jeg ikke besluttet endnu - men det er der også tid til at gå og finde ud af..... så til alle der kan lide primitiv mad, overnatning i guds frie natur, skurvognssnak, øl, vodka, whiskey og andre livsbekræftende oplevelser bedes passe nøje på - her er der nemlig en overhængende risikoen for at komme i godt selvskab og få en rigtig god og hyggelig weekend.......

Mvh Søren
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Hej Søren...

Godt initiv... hvis ikke det bliver alt for vildt, vil vi gerne med begge 2.
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Henrik Hald
Indlæg: 189
Tilmeldt: 11. nov 2004, 22:58
Geografisk sted: Vivild

Indlæg af Henrik Hald »

Hej
Jeg vil da også gerne med på udflugt, bare der ikke bliver for meget skurvognssnak, som i nok ved er jeg ikke meget for den slags :oops: :shock:

Henrik...
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Nivau

Indlæg af Søren Dahl »

Niveauet bliver så alle kan deltage - også dem med sarte øre som Henrik ½, vi skal nok holde tonen på et sobert niveau :lol: :lol: :lol: Og Peter og Karina, jeg lover det ikke bliver for vildt - højst noget med let off road, bål, god mad, horntrutteri og almindeligt fuldskab.......

Mvh Søren
leif

Indlæg af leif »

Hej Søren

Godt "initiv "

Birgite og jeg vil godt med på sådan en skurvogns tur
Hvis det er den 6-7 oktober
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Leif og Birgite

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Leif og Birgite

Det er da bare hermed aftalt - vi tager af sted 6-7 oktober.....

Mvh Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Lejr

Indlæg af Søren Dahl »

Jeg har tænkt mig at vi skal overnatte på et af disse 4 shelterpladser-muligheder.

http://www.friluftskortet.dk/results.as ... submit.y=8

Min plan er nemlig at vi om søndagen tager en tur i Søby brunkulslejrene og ser den flotte og unikke natur dette fantastiske område byder på. Det skulle også være muligt at overnatte inde i selve brunkulslejrene, men det er desværre uden shelter pladser. Jeg er mere hooked på at vi finder en shelter plads med toiletforhold og vand. Jeg er ved at bliver gammel og kan godt lide luxus. ;-)

Desuden er min holdning at vi max skal være en 10-12 stykker med på sådan en tur. Men lad os se hvor mange der er interesseret inden vi beslutter noget - det kunne jo være at vi får nogle nye ansigter at se - og den mulighed skal jo ikke ødelægges pga. et loft for antal deltagere.

Mvh Søren
Senest rettet af Søren Dahl 29. jul 2007, 23:09, rettet i alt 2 gange.
MogensD

Indlæg af MogensD »

Hej Søren

Jeg tror da også jeg skal med på sådan en tur, det er jo meget hyggeligt ;-) (regner selvfølgelig med at der er varmt vand, toilet og indlagt varme i schelteren) :lol:

Hilsen
Mogens
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Deltagere

Indlæg af Søren Dahl »

Vi er nu flg deltagere:

Henrik ½
Peter
Karina
Birgite
Leif
Mogens D
Jeg selv

Mvh Søren
Senest rettet af Søren Dahl 29. jul 2007, 23:06, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Luxus

Indlæg af Søren Dahl »

Ja ja, Mogens, det skal vi nok sørge for - vi vil gøre alt for at netop DU kommer med - Peter-BS har jo tilmeldt sig - så vi skal også have Bubber-Mogens med :lol: :lol: :lol:

Mvh Søren
Gæst

Indlæg af Gæst »

HAHAHA søren. Det er sgu humor :-P hehe

ud over det, så vil jeg da gerne med :-) Har ikke spurgt lene.. men den tid den sorg ;-)

Skriv bare mig på.
leif

Indlæg af leif »

Jeg viste ikke at du var sådan et luksus dyr søren meeeeen toilet det lyder meget fint :oops:
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Fint

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Tom - det er noteret 8-)

Mvh Søren
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Re: Deltagere

Indlæg af Nejmann »

Hvis der er whisky, vil jeg også gerne på listen!

Må jeg foreslå at turen navngives "Bøffer og Brunkul" :lol: Så har vi dækket to af udflugtens væsentlige attraktioner. Vi kunne også tilføje Bajere og Brandgodt selskab, men så bliver det lidt langt :roll:.

Arh pyt, så tager jeg selv den whisky med! Vi ses.

-Kåre
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Fint

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Kåre

Fint!

Så er vi altså ialt:

Henrik ½
Peter
Karina
Birgite
Leif
Mogens D
Kåre
Tom
Søren


Mvh Søren
Besvar