Shelter tur i oktober

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
John

Indlæg af John »

Skulle jeg ikke også tilmelde mig ? - jo, lad mig prøve, selvom jeg nok ikke er så "primitiv" som i andre rødder og rødinder :lol:
Så må jeg afprøve min 30 år gamle sovepose under køligere himmelstrøg.
Måske jeg skal have en shelter for mig selv (snorker un der påvirkning af alkoholiske drikke :beer: ;-)
Vi snakkes ved.
John
ps! forresten Kåre - kan man ikke købe en brændt DVD med alle billederne fra vores "store tur" ? - det er lettere end at dowloade fra serveren?
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hey jeg har lige fået ny sovepose i fødselsdagsgave, den skal da vist afprøves :-)

Jeg er med, kan bla levere autentisk skurvognssnak!!!!!!

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Velkommen

Indlæg af Søren Dahl »

Fedt!!!

Dette er ved at tangere et helt HARK træf!!!! FEDT med så mange tilmeldinger - tak for opbakningen.

Mvh Søren
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Indlæg af Nejmann »

John skrev:ps! forresten Kåre - kan man ikke købe en brændt DVD med alle billederne fra vores "store tur" ? - det er lettere end at dowloade fra serveren?
Det kan nok arrangeres. Sukhee har sendt en CD med sine billeder til Torben Vester, men CD'en er vist ikke nået til Beijing endnu :-?. Det ville jo være rart at have de billeder med også, så derfor har jeg ikke gjort så meget endnu.

-Kåre
John

Indlæg af John »

yes yes kåre - det forståes :-D
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Det er korrekt, at Sukhee har sendt en CD til mig, men desværre er den endnu ikke dukket op. Det er snart mange uger siden, så den må formodes at være gået tabt.
Sukhee og Gantulga har travlt med at forberede sig til Rally'et som starter den 6. - så jeg tror ikke, at der bliver sendt en ny inden efter at de har krydset målstregen den 15.
Sukhee deltager i en Landcruiser og Gantulga på en ombygget KTM (hvad ellers..) 640 Adventure.
Hilsen
Torben - Kinesien
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

For fedt!!!

Indlæg af Søren Dahl »

For fedt mand!!!!!

Mvh Søren
Henrik Larsen

Indlæg af Henrik Larsen »

Jeg vil gerne med. -Men kan desværre ikke den weekend :cry:

Men sig til hvis der skal køres en prolog, så er jeg klar...
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Henrik

Indlæg af Søren Dahl »

Øv, det var en skam :-( - ja det kan du bare tro Henrik - det skal jeg nok. Vi 2 skal også ud og køre vores grusvejstur her i efteråret - sidst var herre grineren!!! :lol:

Mvh Søren
kr

MC Frilufttur

Indlæg af kr »

Jeg er med?
Mvh Junior alias Kenneth
kr

Shelter tur September i Barrit ved Juelsminde

Indlæg af kr »

Hej Alle
God ide Søren. Har selv været ved at undersøge mulighed for en frilufttur i mit område i september, men det må bliver en anden gang.
Se evt. linket:

http://www.friluftskortet.dk/results.as ... ubmit.y=15
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hey ....

Hvor og hvornår starter vi?????

Jeg glæder mig sgu til at komme lidt ud hehe...

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
leif

Indlæg af leif »

Jeg tror først vi støder til lørdag hvor skal vi mødes hvis der er andre fra århus der først køre lørdag kan vi jo følges nedaf og støde på de andre
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Afgang

Indlæg af Nejmann »

iver skrev:Hvor og hvornår starter vi?????
Nogen af os starter fra Kolding, hvor vi har været til filmaften hos MC-Klatten.
Andre starter fra Århus lørdag. Måske vi skulle mødes et sted omkring Silkeborg ved 12-tiden?

I øvrigt har jeg lagt et par tur-relaterede waypoints på google maps. Hvis nogen har ideen til det perfekte mødested, så send mig lige nogen koordinater :idea:. Hva' man ikke kan med lidt moderne teknologi...

-Kåre
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Lidt praktiske oplysninger.

Indlæg af Søren Dahl »

Hej alle

Her er lidt flere oplysninger om turen:

Deltagerne er som flg: (pr. 10-1-07, kan selvfølgelig nå at ændre sig)

Fredag til arrangementet hos MC klatten:

Henrik ½
Kåre
(jeg selv.)

Lørdag til shelterturen:
Peter
Karina
Leif
Brigitte
Kåre
Henrik ½
Iver
Kenneth
Mogens
(Jeg selv)

Mødested:

Kåre har forslået at vi laver opsamlingssted i Silkeborg - hvilket passer fint for os der kommer nede fra Kolding og til Jer som kommer fra forskellige steder primært fra Djursland. Jeg forslår at vi mødes kl. 12 ved Silkeborg Bad omme på parkeringspladsen - hvis der er nogle som har nogle bedre ideer så sig til.


Proviant:

I Silkeborg proviantere vi til turen i det lokale supermarked og spiser ved samme lejlighed frokost ved en af byen terminalmads leverandører - der kan jo allerede overvejes hvor storslået middagen skal være lørdag aften - bøffer med whiskey sovs - eller rugbrød med selvdød leverpostej :lol:


Udstyr til turen:

Det er vigtigt at folk selv medbringer kogegrej, potter og pander og alt det i nu selv har med når I selv er på tur når i skal overnatte ude i naturen. (liggeunderlag, sovepose, hovedpude ;-) ) Til Jer som ikke har kogegrej - fortvivl ej - er sikker på at I får noget at spise alligevel, men der for er det vigtigt at alle som er i besiddelse af primitiv kogegrej tager det med så vi er sikker på at vi har udstyr nok til at lave god mad - det er jo ikke sikkert at alle vil have det samme. Husk at medbringe varmt og ekstra tøj - efteråret har lagt sin visne hånd på os ;-) Det er tilladt at medbringe skurvogssnak, whiskey og andet alkohol og masser af godt humør :lol:
Alle har formenteligt forstået at der er tale om overnatning i nogle trækasser, så det er ikke nødvendigt at medbringe telt ;-) HUSK lommelygte - der er squ mørkt om aftenen nu :lol:


Turguide:

Kåre vil fra Silkeborg til shelterpladsen ved søby være tur-guide - så eventuelle hevendelser om forslag til alternative ruter skal rettes til Kåre.


Campingsspørgsmål:

Når vi ankommer til shelterpladsen kan alle praktiske spørgsmål vedrørende overnatning, campering og spørgsmål af anden overlevelses karakter rettes til Peter 8-)


Hvornår er vi hjemme:

Afhængig af hvor meget vi når lørdag - bliver søndag formenteligt brugt til et besøg i brunkulslejrene, og naturligvis hjemkørsel - så vi forventer at være hjemme til aftensmaden.

Glæder mig meget.

Mvh Søren
Senest rettet af Søren Dahl 03. okt 2007, 08:14, rettet i alt 2 gange.
Besvar