En go gerning og en go tur..

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

En go gerning og en go tur..

Indlæg af YETI »

Vi er nogle stykker som planlægger en tur lørdag d.15 september, og vi har plads til flere.
Målet er en handicapinstitution ved Ry hvor nogle af beboerne har interesse for motorcykler og har spurgt mig om vi ikke kunne komme en flok, og lave lidt larm. De laver kaffe til os og har bagt en kage.
Jeg kender området ganske godt og har planlagt en smuk rute med en smule grus, men hovedparten asfalt.
Vi starter hos mig i Lystrup (ved Århus) kl. ca. 15.00 og efter ca. en time er vi i Ry. Efter kaffe og kage (og larm) vender vi næsen tilbage mod Lystrup hvor vi hjælpes ad med at smide nogle dyr på grillen og åbne kolde øl.. Hvis du har brug for at overnatte slår vi telt op i haven..

Send mig en mail hvis du har lyst til at deltage så aftaler vi nærmere..
Venlig hilsen
YETI
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Tilmelding

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Jens

Super godt initiv. Jeg er som vi allerede har talt om, helt klar på dette arrangement. Jeg glæder mig meget - både til at kunne glæde handicapinstitionens beboer, og især til at se dig igen, og udveksle røverhistorier.

Glæder mig.

Vi ses.

Mvh Søren
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

Indlæg af YETI »

Rigtig godt Søren.. Det bliver hyggeligt... :-P
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Hej YETI.....

Rigtig dejligt med dit initiativ.

Vi vil selvfølgelig meget gerne være med, både i Ry og den efterfølgende grill seance.

Regner med at køre direkte til Ry, men kan vi ikke koordinere dette senere....
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hey Yeti.

Den er jeg sgu med på. er det strengt nødvendigt at tilmelde sig pr mail? Jeg kommer nik også til grill.....

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Jens

Som sagt er jeg også med..............også til det efterfølgende :lol:

Hilsen
Mogens
John

Indlæg af John »

Hej Jens
Jeg må jo også hellere bekræfte min deltagelse, selv om jeg har sagt yes :-).
Vi ses, om ikke før, så d. 15.9. "Big Feet Hansen" :-D
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

Indlæg af YETI »

Rigtig godt med opbakning til arrangementet. Vi aftaler detaljerne senere, og der er stadig plads til flere... Så kom frisk, kom glad !!!
Foreløbig er vi:
Søren PeDahl
Henrik 1/2
Peter
Karina
Mogens
John "Big feat" Hansen
Iver
& mig selv sagde hunden...
:-D :-D :-D
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Didgeridoo

Indlæg af Søren Dahl »

Jeg tager et par nemt-transportable didgeridoos med - så optræder jeg lidt ude på hjemmet og giver beboerne lidt indsigt i den australske lyd og storytelling.

Mvh Søren
Jan Jacobsen

Indlæg af Jan Jacobsen »

Det lyder ski da kanon.. Hvis konen ikke finder på andet vil jeg da forsøge at deltage.. Er ikke så sikker på "grill".. Men der kommer lige et bjef senere..
Er det noget med beboerne skal have en lille køretur.. a´la jumbo..???

Mvh Jan J
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

Indlæg af YETI »

Hej Jan
Du skal være velkommen.. Så får vi også hilst på dig.. Nej beboerne skal ikke på køretur, det vil være for farligt. Måske hvis der er en der stiller op med en sidevogn :-D kunne det være aktuelt.. Jeg tror at det er nok med at vi viser flaget og laver lidt larm (Søren medtager fløjter)...
Vi ses...
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej alle

Tak for i går, det var en kæmpe oplevelse, og med den velkomst vi fik af beboerne, kunne man da kun blive i godt humør, og vi blev jo beværtet så vi "næsten" kunne springe aftensmaden over :-)
Godt vi dog ikke gjorde det, for den Chili con carne der var lavet, blev spist op rub og spub, stor ros for den, og æblekagen skal vi heller ikke glemme.

Så en rigtig hyggelig eftermiddag/aften i samvær med en masse hyggelige mennesker gjorde dagen rigtig dejlig, og Jens, skulle ske at de fik lyst til at se nogle motorcykler en anden gang er jeg klar.

Hilsen
Mogens
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Jens

Indlæg af Søren Dahl »

Tak for en kanon god lørdag - det var dejligt at se hvor din søn bor.

Jeg har det på samme måde som Mogens, jeg er klar til at tage der ud igen en anden gang, og sprede lidt hygge og glæde.

Tak for rigtig god mad, og rigtig godt sammenværd. Vinden havde heldigvis lagt sig, da vi kørte hjem ad. Desuden nogle rigtig fede veje du havde fundt til os, Jens - nogle var RIGTIG alternative og spændende - grænsede næsten op til det rebelske (læs; smutvej ad fortorv) ;-)

Håber ikke vi fik skræmt livet af din datter med alt vores skurvognsnak :oops: - men på den anden siden set, hun kan lige så godt være forberedt lidt, når hun skal med ud til MC træf i Peter have :lol:

Mvh Søren
John

Lørdagstur i kuling

Indlæg af John »

:lol: Tak for sidst gutter. Hyggelig eftermiddag, og dejligt at kunne gøre glæde blot ved at vise en dynge jern og alu frem ;-)
Ærgerligt jeg ikke kunne deltage i aftenarrangementet. Det lyder til i havde det hyggeligt og fik stillet den sult i IKKE havde :shock:
Vi ses
"Big Feet"
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

Indlæg af YETI »

Selv tak for turen. Dejligt at I mødte frem og var med til at skabe en god tur både for os og beboerne. Jeg har fået rigtig mange positive tilbagemeldinger fra både personale og beboere, og jeg tror at der er basis for en gentagelse... :-D
Besvar