Mini Vintertræf for HARK'ere

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 816
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Mini Vintertræf for HARK'ere

Indlæg af Peter AT »

Hej vinterfriske Hark'ere.

Lige en opfølgning på tilkendegivelser andetsteds på forum, omkring lidt social samvær for de af os der bare ikke kan få nok af at køre med blåfrossen r..

Der er en god lejlighed for at få lidt frisk luft og en på opleveren, på dette prægtige arrengement :

11.-13. februar 2005. 10. Internationale Gudenåtræf. Nyt Sted: OE-pladsen ved Nedenskov Sø, ca. 1 km vest for Vorvadsbro. Primitivt vintertræf for solo og sidevogn. INGEN BILER. Bål, kogende vand og koldt lokum. Info: www.mchojbjerg.dk eller 8629 5139

Vil gerne havde tilkendegivelser fra jer om vi evt. skal deltage, og markere dette som årets første HARK sammenkomst.

HugOgDask
;-)
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
kim

vi prøver igen ..... blå bag

Indlæg af kim »

Go´tur.... hader kulde ! :-)

nu håber jeg den lander rigtigt....
Gæst

Indlæg af Gæst »

Altså, det er sgu da lidt utroligt... nærmest uanset hvilken form for "træf" der bliver foreslået vil folk ikke.. Det er selvfølgelig med mindre at det er noget med at sidde inde i en stue foran pejsen med koppen fuld af varm kaffe og fortælle røverhistorier og året der gik. Mand jer da lige lidt op. Der er sgu mere gang i min egen mormor på 82.
Gæst

Indlæg af Gæst »

Hej Kim....

Dejligt med en tilbagemelding.
Jeg har den allerstørste respekt for kulde, og at vi har forskellige mc-interesser. Faktum er nok at jeg er 20 % isbjørn og trives rigtig godt med sne, frost og sjap.

Håber at vi kan få nogle fælles MC oplevelser til sommer, selvom jeg måske får behov for et par spande isterninger............, eller et par kolde øl !

HugOgDask ;-)

Peter 25'
Mogens Dammand

Mini Vintertræf for HARK'ere

Indlæg af Mogens Dammand »

brrrrr Hej brrrrr

Jeg synes det er ski'e friskt af jer hvis I har lyst til at få blåfrosne tæer og røde næser, og jeg vil da lige nævne i den forbindelse at der er Norsk Primus træf 25-27 feb. hvis I ikke får nok.

Jeg vil ønske jer en rigtig go' tur.

Med hensyn til et forårstræfer er jeg sikker på det vil kunne blive hyggeligt.

Peter annoncerede på et tidspunkt at vi ville komme med et udspil, så vi må nok lige stikke hovedne sammen først i det nye år, ikk' Peter.

Godt Nytår

raket1 Mogens raket1
Gæst

Indlæg af Gæst »

Nu skal i endelig ikke tro derude at jeg bare vil skælde ud osv..

jeg kunne bare så godt tænke mig at se noget at gutterne derude til engang hygge. og hvis de så skulle få sig en på opleveren ville det da ikke være nogen skade til, ville det??

Som Bjarke ville have sagt det: det er aldrig for sent at få en lykkelig barndom, og det er jo så sandt som det er sagt 8-)
Gæst

Indlæg af Gæst »

Hold da op, er jeg virkelig blevet så gammel og klog, at jeg bliver citeret :?: :?: :!: 8-) ;-)

Jamen Tom, så lad mig da lige citere mig selv lidt osse: "Hvis alle ku', var der jo ingen, der gad."

Har selv en lillebror, der får forfrysninger, så snart temperaturen falder til under 10 +grader :!: :!:

Tom, kom du og Peter bare med til Nytårsrally i ØSSL (Østjydsk SumpScooter Laug) og Trangia Ti-års Træf i DORMCK. Så kan alle de kuldskære og aktivitetsforskrækkede sidde hjemme foran flimmeren og stikke sig selv blår i øjnene, om at de er cool, når de kører en forsigtig lille tur i højt solskin på deres nypudsede Transalp eller Harley (det kan jo være ét fedt - det er samme MC-mentalitet). :roll:

Tilsyneladende tilbringer de så meget tid i bemeldte sofa, at de ikke engang har tid og kræfter til at ramme tasterne en gang imellem og komme med en tilbagemelding på jeres fine initiativer. :evil:

Men den diskussion har vi haft, så fred med det. Det eneste man får ud af at prygle en død hest, er ondt i armen.

Og så lige et lille citat mere: "Der var engang, da skibe var af træ og mænd var af stål... - nu er det vist nærmest omvendt."

Så Tom, glæd dig over, at du er én af dem der har lidt stål tilbage i kroppen og som vil, kan og tør!
Som du selv har erfaret her i selskabet, er der ikke så djævelsk mange af os. 8-)

Til jer andre træmænd, pas nu på ikke at komme for tæt på pejsen her i "vinterkulden." :lol: :lol: ;-)
Gæst

Indlæg af Gæst »

HØRT... Det er jo så sandt som det er sagt.

hvor melder man sig så til henne til de to arrangementer du nævner??
Gæst

Indlæg af Gæst »

Da jeg var på arbejde idag kom jeg faktisk til at tænke på noget...

hvad med om vi ændrede klubbens navn.. HAKK > Honda Allroad Kaffe Klub... jeg synes selv det lyder godt, og er nok mere passende på flertallet af klubbens medlemmer 8-)
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 816
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Hm.......
Små slav.

At vi er lidt bidt af en vinter- og jordbacille, skal vel ikke gå ud over de andre.

Jeg har også stor respekt for MC'ister der siger nej tak !

Iøvrigt er den første vintertur en rigtig behagelig overraskelse, hvis man altså får et par velmenende råd og en smule vejledning inden man drager afsted.

Hvis der skulle være en enkelt der har mod på at prøve, har jeg både udstyr til låns og et par gode råd.
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Gæst

Indlæg af Gæst »

jeg tror bare jeg tier stille så :lol:
Besvar