grusgravstur

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Tom81

grusgravstur

Indlæg af Tom81 »

Hej hej derude

JEg ville bare lige høre hvad stemningen er for en tur i en grusgrav engang. Mine forældre bor lidt uden for kolding lige midt i et grusgravsområde. Et område jeg og en kammerat ofte har benyttet til diverse hyggeformål.
Så var det jeg tænkte om ikke det var noget for vores lille Honda klub med en fællestur til de grusgrave engang senere på året.
Da jeg rejser til grønland d. 22/6 og en måned frem, plus at jeg tager på allroad tour i finland når jeg kommer hjem fra grønland er jeg først ledig omkring d. 20/8 igen. Men vil folk ikke lige melde tilbage om der er interesse for det, for så kan jeg jo prøve at finde nogle datoer for et eventuelt arrangement samt overnatningsmuligheder, hvilket jeg ikke tror bliver det store problem da min forældre har en stor græsplæne.

Hilsen Tom
Gæst

ja det var altså mig

Indlæg af Gæst »

Hej Hej der

Ja det var altså bare lige mig der havde glemt at logge ind på forummet.

Men det er altså mig der har skrev indlægget om grusgravsturen.


Tom Aastrup
Mogens Dammand

Grusgravstur

Indlæg af Mogens Dammand »

Jeps, det er jeg med på, måske ikke som aktiv deltager i løjerne, men som ''vandbærer'' og så få taget nogle billeder, hvis det er i orden.

Alletiders idé.

Hilsen
Mogens
Gæst

Indlæg af Gæst »

Man kan jo altid bruge en vand/øl/værkstøjs/dæk-bærer, og som du selv siger også for at tage billeder.

Jeg havde tænkt mig en dato omkring fra d. 20 august og så frem.
Gæst

Indlæg af Gæst »

Hej Hej. Hvad er siger folk til hvis det bliver den 28.-29. august??

Det ville nemlig passe mig vældigt godt 8)
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 816
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Rigtig godt.

Jeg kommer, hvis altså jeg når at få afklaret mine problemer med den skadede AT'er.

HugOgDask
Peter :D
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Der er noget med en 75 års fødselsdag den weekend.
Skal lige finde ud af hvordan det kommer til at foregå, men ellers er jeg klar.

Mogens
Gæst

Indlæg af Gæst »

Mogens>>> Sådan en 75 års ting kommer jo hvert år, så du har bare at dukke op 8)

Peter>>> Hvis du ikke kan få afklaret problemerne så vil jeg da gerne "dele" min TranAfrica, der skal jo også indtages bajere ind mellem, så det kan vi jo gøre på skift. 8)

Du tager bare bilen hvis det hele driller lidt :wink:
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 816
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Hej Tom...

Det er rigtig godt for mit humør, når du tilbyder at jeg må "dele" din MC, så rigtig mange tak for det.
Det ser ud til at jeg har fundet en løsning på mine genvordigheder med den skadede AT'er. Siden sidst har jeg haft hidset mig op til at tale med en overordnet belutningstager hos Fair. Forelagt de problemer jeg har været igennem, har han venligt, men bestemt guidet mig gennem til en acceptabel afslutning. Resultater er at jeg har købt min egen cykel for 7.500,-, og jeg tumler nu lidt rundt med §'erne, for at se hvilke mulige afgiftsløsninger der er. Det er faktisk ret spændende, og der er store muligheder for at spare rigtig mange penge.

Takstoren fra Fair, har været mig en god hjælp og han har på alle måder været hurtig og kompetent, så tommeltotten op for Fair.

Jeg vil nu hægte traileren på konebilen og køre til forhandleren og hente min AT'er. :D

Mine videre planer er at hente en nyere MC i Tyskland, så snart jeg har fået lidt penge fra forsikringsselskabet.

Du kan selvfølgelig låne hvad du har behov for af stumper m.m., blot det ikke kollideret med syn og afgiftsvurdering.

Jeg stiller selvfølgelig op til grusgravspolka, forhåbentlig på en super Africa Twin med blankpoleret gashåndtag.

HugOgDask :P
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Gæst

Indlæg af Gæst »

Hej Peter og jer andre.

Jeg skal ikke låne noget alligevel, jeg har netop bestilt en AT RD04 bagsvinger, komplet bremsesystem og baghjul til min transalp, Jeg håber at jeg får det monteret inden jeg skal afsted mod finland, men ellers må jeg bare rode med det når jeg kommer hjem, og så satse på at baghjulet holder som det skal :-)

Jeg ser virkelig frem til at se så mange af jer som muligt. Det kunne være lidt fedt hvis nu kunne blive en 6-8 stykker (eller flere naturligvis).

Og lad mig endelig høre fra jer hvis i har nogle gode forslag til grusgravsweekenden.


Kærlig hilsen Tom 8)
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Peter

Glæder mig at det er lykkedes for dig at få din ''gamle'' cykel igen. Det viser bare at man ikke sådan uden videre skal give op over for autoriteterne, men kæmpe for sin ret.

Jeg håber så du finder noget inden alt for længe, selvfølgelig med den sommer vi har haft indtil nu, kan det næsten være ligemeget :(

Fortsat go' ''sommer''

Mogens
Besvar