forårstur

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Gæst

forårstur

Indlæg af Gæst »

jeg ville bare lige høre hvad stemningen for en forårstur med overnatning er. jeg tænkte mig engang sidste i april, først i maj. med bål, og masser af hygge.. så er det heller ikke så koldt 8-)

Tom
Gæst

Indlæg af Gæst »

Hej Toms...

Jeg er med, uanset hvor det er.
Der er lige noget med tidspunktet. I Maj har jeg ikke mulighed for at deltage, da jeg har planlagt en tur til Murmansk, med et par herlige gutter.

Selvfølgelig er det på 2 hjul..........

Ellers altid med på den værste.

HugOgDask
;-)

Peter 25'
Gæst

Indlæg af Gæst »

Ja det er jo lige det... vi finder nok på noget engang så.
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 816
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Hvad med en weekend i slutningen af April ?

Det kunne jo være en kærkommen mulighed for at besøge Sjælland, Fyn eller et andet eksotisk sted !

Hvis der er en eller flere i disse områder der har kendskab til at egnet "Træf" sted, og samtidig har tid og lyst til at koordinere en lille smule, vil det være rigtigt svært at bevare pessimismen :-D

Der er selvfølgelig altid MC Touring Camp, som desværre ligger lige midt i mit pastorat og derfor ikke giver meget nyt input til mig.

Jeg er gerne behjælpelig med slæbe, hvis der er behov.........

HugOgDask ;-)
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Henrik Hald
Indlæg: 189
Tilmeldt: 11. nov 2004, 22:58
Geografisk sted: Vivild

Indlæg af Henrik Hald »

hej Tom, jeg er med på en forårstur, når den tid kommer. mvh henrik.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Forårstur

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Tom, og I (desværre få) andre, jeg er helt med på en tur til foråret ;) Jeg kører selv til Nordkapp i uge 24-26, men der ud over skal jeg bare have kørt en masse kilometer på min TransHarley (inspireret af Bjarkes faktisk udemærkede indlæg ;-) og helst en masse sammen med Jer gutter her inde fra forumet hvis det kan lade sig gøre, for lige børn leger jo som bekendt bedst, selv om der er forskellige holdninger til tingene, kører vi jo trods alt alle på samme type maskiner :mrgreen:

Håber vi kan få stablet en større træf på benene til sommer, vi er jo trods alt 25 registrede medlemmer!

MVH Søren

- godt nytår!
Besvar