Nordkapp igen igen.....

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Nordkapp igen igen.....

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Alle

Endnu en gang opfordre jeg folk som har været i Nordkapp til at fortælle lidt om deres tur................. skal selv der op i år, og vil gerne høre lidt mere om oplevelsen af det.

MVH Søren
Gæst

Indlæg af Gæst »

Prøv at stille samme spm. på www.tenere.dk og www.dormck.dk og kig på www.øssl.dk, der er der også en turberetning.
Gæst

Indlæg af Gæst »

Rettelse, det skulle have været: http://www.sumpscooterlaug.dk/ossl_paa_nordkap.htm

Det er en beretneing fra en Transalp og en STer på Iron Butt tur til Nordkap.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Cool

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Bjarke

Cool, det prøver jeg ;)
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Søren

Har lige talt med min kammi, som var på Nordkappen i sommer, og har lavet en film på knap 2 timer om turen.

Mc'en var blevet udstyret med videokamera og digitalfoto på styret.

Skulle hilse og sige at du også skulle være velkommen til at komme ud til ham og få en snak om turen.

Hilsen
Mogens
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

DET ER FANDME FOR FEDT!!!

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Mogens

Jeg er, som du nok kan se på min overskrift, MEGET interesseret, gad vide om jeg må tage en kammerat med (ham jeg skal køre til Nordkapp med?) Hvor bor din kammi henne, hvad hedder han etc..... Jeg synes da at vi skulle tage ud til ham en dag, hvis du har lyst ;-) Kanon Mogens!!!!

Mvh Søren
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Ingen problem, det er min nabo, så bare sig til så finder vi ud af noget.

Mogens
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Tak for en kanon eftermiddag!

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Mogens

Mange tak for en rigtig god eftermiddag.

Det var rigtig hyggeligt, og din nabo er simpelthen bare alletiders fyr.
Vi har diskuteret det lidt, og har lavet lidt om på vores ruteplanlægning, da vi fik nogle fede tips.

Det var en rigtig god tur de var på, må jeg nok sige - og det er ikke helt uden underholdningsværdi at have en gammel engelsk MC med - griner stadig af scenen hvor man ser din naboes bror ligge foran sin Norton og bede! Tror nok at når jeg bliver nød til at gøre det ved Alpen vil jeg nok tro at det er tid til at skifte den ud ;-)

En skam vi ikke lige nåede at køre lidt fællestur, men det finder vi ud af en anden dag - når I på gaden en dag skal ud og køre, så giv mig lige et prej, så vil jeg gerne med!

Men de der "sund slik" fiduser han havde til at stå på bordet - de var da godt nok sindsyg stærke :lol: - du skulle nu havde prøvet de andre røde - de var faktisk ret gode - selv om jeg godt forstår at du havde mistet tilliden til min slikanmeldelse efter den først oplevelse - hvem kan da nyde sådan noget.....? ;-)

MVH Søren
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej Søren :-)

Jeg tager lige kortet med til generalforsamlingen, så du kan se hvilken rute jeg har kørt til Nordkap, og måske nogle billeder hvis jeg kan finde dem ;-)

Vi ses. Mvh Iver
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Nordkapp og generelforsamling

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Iver

Det er bare i orden! Det glæder jeg mig meget til!

MVH Søren
Besvar