Tur til Tebbestrup

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Gæst

Tur til Tebbestrup

Indlæg af Gæst »

Hej der

Hvis det kunne have interesse for forummets brugere kan jeg undersøge om vi kan låne Team Bertelsens grusgrav en weekend til lidt hygge offroad og mudder. Grusgraven har tidligere været lånt af ØSSL i forbindelse med nytårsrally, så der skulle da være en mulighed for at komme ud og lege og øve sig lidt.

Der er meget forskelligt terræn: Sand, lette og svære op og nedkørsler, grus og alt muligt andet sjov. Den bliver kun brugt til 4x4 løb ellers men jeg tror også sagtens at visse af forummets brugere ville kunne få lidt sjov ud af det, evt. kan i låne min dynge :lol:

Jeg tillader mig at sortere i deltagelse på den måde at vi gider ikke se deciderede gadecykler. Dvs. kun tunge offroadere/semi offroadere som FX honda AT/TA, Yamaha Tenere/Super Tenere, Suzuki V-strom osv.
Og hellere ingen Crossere - Nævner det bare for en sikkerheds skyld :-)

Det ligger i Tebbestrup ved randers. Dato har jeg ingen af, men hvis i melder tilbage og der er nok tilslutning omkring det, så ringer jeg til Bertelsen engang.

Tom
Gæst

Indlæg af Gæst »

Der er 21 der har kigget og ingen der har meldt ud med noget overhovedet. Jeg ved ikke hvad folk regner med, men det er jo ikke nogte hardcore mudderhalløj.

men vi kan også tage en tur til ebeltoft og se fregatten jylland i stedet, deres kaffe skulle være rigtig god :roll:
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hey Aastrup det lyder da som en fed ide du har fået der, jeg er da med på noget rigtig snasket wienerbrød til kaffen hvis du bager!!!! Hmmm måske en Fregatkringle!!!!!

Jeg kender godt grusgraven, og Bertelsen brødrene... Fra en polterabend, fuck det var sjovt hehe

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Gæst

Indlæg af Gæst »

Hvad bliver det så til Iver, grusgraven, eller fregatten? :-)

Måske jeg skal understrege, at grusgraven IKKE kun er hardcore offroad. der er også alm grusspor osv..
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Fregatten helt klart, jeg er jo en kagedreng!!!!!!!!

Husk nu rigeligt med sukat og rosiner i kringlen :-D

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Indlæg af Nejmann »

Aastrup skrev:Der er 21 der har kigget og ingen der har meldt ud med noget overhovedet.
Nix sådan er vi. Grusforskrækkede hele bundet :-(.
Jeg tror du skal prøve at foreslå nogen datoer - eventuelt med hjælp fra http://www.doodle.ch.

-mvh Kåre
Gæst

Indlæg af Gæst »

jamen så siger vi anden weekend i oktober :-)
Besvar