Sheltertur i vinter

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Sheltertur i vinter

Indlæg af Søren Dahl »

Er der stemning for en sheltertur i vinter?

Jeg har udstyret og lysten til det - nu mangler jeg bare noget fritid, en ny flaske laphroaig whiskey, nogle gode all-road-mc venner, et shelter, noget godt at spise og noget vinter - så er alt vist på plads 8-) Nogle som er med på ideen ???

Mvh Søren
Søren v-alp

Re: Sheltertur i vinter

Indlæg af Søren v-alp »

Søren Dahl skrev:Er der stemning for en sheltertur i vinter?

Jeg har udstyret og lysten til det - nu mangler jeg bare noget fritid, en ny flaske laphroaig whiskey, nogle gode all-road-mc venner, et shelter, noget godt at spise og noget vinter - så er alt vist på plads 8-) Nogle som er med på ideen ???

Mvh Søren
Har du fået termitter i dingelidutten? :roll:

Sheltertur er noget man gør i sommerhalvåret...
Men selvføgelig, det lyder jo fristende, udsøgt dårligt selvskab skal jo ikk afholde en fra at køre ud i en snedrive og holde gigten ved lige i en tænderklaprende shelter..

:beer:
svendsenlars

Indlæg af svendsenlars »

Hvis jeg kan finde tiden er jeg max klar....... har før været til primus, total fedt.... der er ikke noge bedre en frostklar luft
Henrik Hald
Indlæg: 189
Tilmeldt: 11. nov 2004, 22:58
Geografisk sted: Vivild

Indlæg af Henrik Hald »

Hej, jeg vil da også gerne med :-D

Henrik..
Torben

Indlæg af Torben »

...hvis der er frost- og snegaranti så kan jeg også godt lokkes.
Primustræf har dog første prioritet - men vi kan jo håbe på rigitg lang og rigtig vinter :-D

Torben
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Lyder dejligt

Indlæg af Søren Dahl »

Lyder dejligt med så stor tilslutning.

Der kommer garanteret flere med, jeg mangler i hvert fald et par af de obligatoriske hardKåre shelterkører som ikke har tilkendegivet sin interesse endnu - men det kommer garanteret :-D

Vi finder en dato lidt senere på året.....glæder mig allerede.

Mvh Søren
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hvad snakker vi af dato? hvis der ikke ligeftem er sne er jeg også med, og INDEN December!!!!

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

vintertur.

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Iver.

Jeg er bange for, at det kommer til at være en tur i januar formenteligt. Jeg har nemlig tænkt det som en -grader tur - sådan en har jeg nemlig aldrig sådan for alvor prøvet.

Men hvis du har forslag til en tur før december - så sig til Iver, er det en weekend jeg kan, bakker jeg MEGET kraftigt op om den.

Mvh Søren
kr

Hej V2'er

Indlæg af kr »

Hvis stemningen er til det vil jeg gerne arrangere en tur i mit område denne weekend d. 17-18 november?
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

øv :(

Indlæg af Søren Dahl »

Øv der kan jeg ikke - jeg skal på indkøbsmesse med arbejdspladsen hele søndag - og arbejde lørdag JUHU - jeg kan slet ikke få armene ned - eller fint initiv 8-)

Mvh Søren
Besvar