Dakar aften hos Torben???? ;)

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Dakar aften hos Torben???? ;)

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Alle og Torben.

Jeg synes det er en rigtig fed ide at vi holder dakar aften i dine lokaler, der er fin plads og det kunne være rigtig spændende at se hvad du går og makker med ;-)

Med hensyn til dakar optagelserne, har jeg besluttet, at lave en version netop til denne aften. Da det er meget begrænset hvad vi har af tid, og vi også lige skal have tid til at se hvad Torben går og laver og nå at snakke lidt, har jeg besluttet, at jeg klipper rallyet ned, således at vi kun skal se starten - samt motorcykeldelen for alle afsnittene (desværre ikke afsnit 8 da det ikke var noget signal denne aften pga. stormen) samt hviledagen, som er et rigtig godt tilbageblik på de foregående 8 dage der gik fra rallyet start, samt slutningen. Er der enighed om det, eller skal det være anderledes???

Som sagt, dem som ønsker at se det hele, er meget velkommen til at låne båndene af mig - det bliver i alt ca. 14 timer hvor alt er indkluderet med reklamer, live kommentare motorcykler, biler samt truckdel!

MVH Søren

MVH Søren
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Den er jeg helt klar med på, og har ledige pladser i bilen fra Tilst og omegn.

/Mogens
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 816
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Rigtig godt.....

Ser meget frem til en hyggelig aften.
Jeg vil meget gerne have et lift Mogens, hvis der stadig er ledige pladser.

Rigtig dejligt at det ikke lige skal foregå i Midtjylland.

HugOgDask ;-)
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Besvar