Indlæg af stødende karakter slettes uden varsel. Øvrige indlæg vil forblive på forum til 'evig' tid. Vis omtanke med brugen af foto og video, hele internettet kan kigge med.
Det ved jeg ikke med sikkerhed.
Men jeg har svært ved at forestille mig at Honda har tilpasset deres "plade" til Givi.
Det er i hvert fald nødvendigt på min TA
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Som skrevet, så skal du have en adapterplade..
Du kan formentlig finde en på dba.dk eller ebay.de hvis du ikke vil købeden fra ny..
Jeg har GIVI tasker på min Afrikaner. De fungerer fint, dog ville jeg, hvis jeg skulle købe tasker idag, gå efter den nye serie, hvor side taskerne også kan åbnes ovenfra..
Mange hilsner
Chr.
http://all-road.dk/index.htm
Det er min rød, hvide, blå Afrikaner med oppakning i midten..
tak til Lykkedal for den fine side jeg linker til
"MONOKEY" er vist den mest gængse (til store tasker) .. øøø... STOP den sjofle tankegang
"MONOLOCK" til de mindre (<40 L.) Sådan var det tidligere.
Jeg kan se at du skal bruge en MONOKEY til en E36
Og så er det altså et plus, hvis alt er af metal/alu.
Plast bliver skrøbeligt af solen, og kán knække på en Allroad'er
Heldigvis var det ikke min, men Gaffa's, der ikke kunne holde.
Desværre var det ham der kom med Grillmaden
det ser ud til at være nemt nok. jeg har allerede H&B alukasser på ATeren, men kunne nemlig godt bruge en topbox til de dage, hvor jeg bare skal ha småting med, og gerne vil fylde lidt mindre i bytrafikken
120 EUR for sættet! og rack'et, der hører til er også ret billigt. til gengæld skal de have 260 EUR for en topcase, og det er jo ret pebret i forhold til sidekasserne.
Nej, ikke Nansensgade..Jubii, så er der en afrikaner mere
Denne står ved søerne , en sidegade til Østerbrogade..
Jeg har set, at der holder en rød,hvid, blå på Amager (når man kommer over broen med SAS hotellet på højre side, kører mod Amagerbrogade, så holder der en på venstre side, er det din??