Indlæg af stødende karakter slettes uden varsel. Øvrige indlæg vil forblive på forum til 'evig' tid. Vis omtanke med brugen af foto og video, hele internettet kan kigge med.
Nu har jeg set Esben's som virker lækker (den er fra KS-motor) men er der andre der har erfaringer med en sådan tingest, og er det værd at investere i.
Tror det kunne være rart at man kunne slappe lidt af i gashånden når man er ude på landevejen
Jeg sad også og blev helt lun på Espens fartpilot da jeg så den. Den er desværre lidt dyr, men det virker nu rart - jeg har overhovedet ingen erfaringer med sådan en tinges. Jeg har også et en anden type som virker med en pind - den går ind mod forbremsegrebet og holder omkring "kagerullen" ved hjælp af en fjederbelastining, og gør egenteligt bare rullen "sej" at rulle med - tilbage af altså, når man så først har rullet den tilbage kører den normalt igen, og man skal så til at indstille fartpiloten igen - den virker ikke særlig godt - det gør espens derimod!
Jeg vil i hvert fald være mere hooked på den model end andre jeg har set - men jeg klare mig uden indtil videre!