Indlæg af stødende karakter slettes uden varsel. Øvrige indlæg vil forblive på forum til 'evig' tid. Vis omtanke med brugen af foto og video, hele internettet kan kigge med.
Jeg kan ikke lige lure forskellen Peter, dem jeg har kig på har jo også 10,20,40 wats indstillinger!
Men hvis der er en forskel så har du selvfølgelig ret Og nej det gør da ikke det fjerneste :-)Beskrivelsen passer bare til det der stod på jeres og billedet ligner også!
Foreløbig er Mogens og Torben med på bestillingslisten. Mht til betaling kan i få mit kontonr og sætte penge ind der, så må vi jo finde ud af at få dem sendt rundt i landet
Ja mine herre (Mogens, Torben og Peter)så er bestillingen afgivet til Louis, jeg regner med at have dem en gang sidst i næste uge Men jeg dropper selvfølgelig lige en mail desangående. Så må vi se at få dem rundt i østjylland, det bliver nok ikke så svært.Og mht til Torben så må vi jo se at finde ud af at få dem til Hårby Med mindre du har andre foreslag, eller kommer til Århus, eller nogen tilfældigvis skal til Hårby!
Hej Iver.
Jeg er lige kommet hjem fra Ungarn og ser, at der er uddeling af varme fingre................... ( -og røde ører til dem der betaler alt for meget for tingene....he,he)
Jeg overfører lige 200 kr - så kan jeg måske får dig til at sende dem til mig? - bare ved lejlighed, jeg er i Kina i næste uge.
Tak for håndtagene, de ser fede ud, glæder mig til at få dem monteret, så jeg ikke skal sidde og få kolde fingre
Det glæder mig også at Tom har købt et par, så jeg ikke bliver hængt ud for at være en gammel kuldskær én, som burde have siddet hjemme med fjernsynet på den ene side og brændeovnen på den anden