Hej Kim
Jeg har sammen med en kammerat besøgt Butikken i Svenstrup Army Wear Hobrovej 825 9230 Svenstrup 98 38 23 19 (vandtætte poser er et must i Norge, der vesterude bliver alt nemlig vådt når det regner

) i butikken så jeg et overtræk til soveposen som også kan anvendes til overnatning i det fri (+ myggenet i Norge

) Dette overtræk der er toppen i kvalitet vil jeg investere 500 kr. i næste gang vejen falder forbi butikken.
Bemærk netbutikken har intet med den fysiske butik gøre, og varelageret er derfor ikke det samme
Butikken der ligger i en ældre ejendom er ikke ret stor og har et meget begrænset udvalg. Og prismæssigt kan den ikke matche netbutikkerne - det kan den derimod på kvalitet og service. Og så har de et udvalg af personlig udrustning "som prof.soldater over hele verden har udvalgt som bedst egnede"
Butikken er absolut et besøg værd - men kun for kendere der kan spotte "de gode ting". Spejdersport og lignende moderne butikker har et meget bredere sortiment og en lavere pris på mange vare. Ring endelig inden et besøg da åbningstiderne er begrænsede - og tjek om den ønskede vare er på lager.
Et besøg kunne fint kombineres med en Sheltertur til Rold Skov hvor jeg har tjekket en stor Shelterplads som ligger lidt offentlig men ellers er 100% godkendt.