Hej
Tom, jeg er fuldstændig enig med dig angående Touratech´s GPS beslag. Jeg forstår heller ikke hvorfor de skal indeholde
alle de fjedre, trisser og snorer, når mit originale Honda beslag kun er en bukket stålplade med en bolt igennem
Med hensyn til internethandel har jeg også benyttet mig af det uden problemer i efterhånden en del år, mest hos CMS i
Holland og M&P i England, men også hos ZSF i Tyskland og Dækonline. For nylig købte jeg så også en vakuumbenzinpumpe
hos AfricaQueens, heller ingen problemer, den kom i løbet af nogle dage, og pengene blev, ligesom ved de andre, først
trukket omkring leveringen.
Det eneste "problem" jeg har haft i den sammenhæng var da Dækonline sendte mig nogle forkerte dæk der blev leveret
med fragtmand og bare stilt udenfor så jeg ikke kunne kontrollere dem ved modtagelsen. Det var noget besværligt at få
dem sendt tilbage og ombyttet til de rigtige, ikke mindst fordi de tilsyneladende var sendt direkte fra en grossist e.lign. i
Tyskland som intet havde at gøre med Dækonline, og i den efterfølgende mailkorrespondance var de ganske uforstående
overfor fragtproblemerne. Til gengæld var ham jeg snakkede med i telefonen fra Dækonline meget behjælpelig, omend
han var svær at forstå, men da han først tog affære, så skete der noget i sagen, og jeg fik de rigtige dæk

.
Med hensyn til betaling er Tom også inde på noget; hvis man betaler med Visa/Dankort, er det banken der overfører
pengene, og dermed også deres ansvar at pengene havner det rigtige sted, samtidig har man ordnet betalingen via
firmaets hjemmeside, og deres (forhåbentlig) sikre betalingsordning, med efterfølgende mailkvittering. Hvorimod, hvis
man selv overfører dem via Netbank til en fremmed konto, er det ens eget ansvar, ligesom man ingen sikkerhed har for
at kontoen er reelt, og at man får sine varer.