Montage af Hepco & Becker topboks!

Alt om udstyr, lige fra tøj og telte til spejle og gummidutter.
Besvar
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Montage af Hepco & Becker topboks!

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Alle

Først og fremmes tak for en hyggelig aften Peter og en god handel. Jeg er enormt glad for min nye H&B topboks. Nu skal jeg bare have den monteret.

Er her nogle TransAlp kører som har monteret en H&B Topboks på deres cykler? Og i så fald, hvordan gør man det bedst. Jeg er endnu ikke begyndt at ekspermentere med det endnu.

Kan der fåes et beslag som passer til TransAlpens bagagebærer hvor man kan monterer alu tasken på?

Jeg har også overvejet bare at skrue tasken fast til Alpen - man behøver jo egenteligt ikke at kunne tage den af.

Hvis der er nogle af Jer alpekører som kører med alu topboks vil jeg meget gerne høre fra Jer.

MVH Søren

MVH Søren
Gæst

Indlæg af Gæst »

Søren har du ikke overvejet at spørge en forhandler ang disse monteringsbeslag??

selvfølgelig kan man da få dem til en TA. Prøv da selv at lave lidt research først. jeg ved at Bjarke kører med sådan et beslag.
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Hej Soeren.
Jeg ved ikke, hvordan en H&B box skal monteres, men jeg har en montageplade for en Givi box liggende - maaske du kan bruge den til noget. Den er helt ny og Kinesisk (som saa meget andet her paa matriklen)

Mvh
Torben
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Tak

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Tom & Torben

Tak for tippet Tom, beslag er bestilt ved forhandler.

..... og tak for tilbudet, Torben - men har klart problemet ;-)

MVH Søren
Besvar