nu har jeg ikke haft tid til at suse hele forumet i gennem, så jeg ved ikke om dette har været oppe og vende før, så jeg kaster mig bare ud i det

jeg har lige haft splittet min AT ad i store dele, den er vasket i bund, ny kæde og tandhjul, koblingskabel og andre småting er gået efter, men jeg har et "traumatisk" tibagevendene problem.
min styrkontakt i venstre side gør livet surt for mig, når jeg aktivere blinklyset, så kan man høre at relæet bliver aktiveret, altså jeg kan høre at det "klikker" som det skal, men det klikker i dobbelt hastighed, som om at der var gået en pærer, og der kommer ingen lys i selve blinklyset.
efter at have gået det hele igennem, finder jeg ud af, at det faktisk er kontakten til lyset (sluk. position, alm.lys) der driller.
når jeg aktivere blink, klikker den hurtigt, og ingen lys(blinklys), men når jeg så roder lidt med lys kontakten, så er klikkerriet i normalt tempo og der kommer lys i blinklys pæren.
jeg har haft skildt kontakten så meget ad som jeg nu kan, men jeg er sikker på at dem som har lavet den, har siddet med en djævelsk plan om at der er ting inden i, som andre ikke må se, da jeg ikke kan komme helt ind.
Nå men det var lidt meget for at forkllare at mit blinklys ikke virker, og mine spørsmål er.
Er det et problem i andre kender.
Er der nogen der har en løsning.
Skal der bare en ny kontakt på, og hvor finder jeg den, uden at skulle tage et lån i huset, eller sælge en nyre.
Eller er der nogen der ligger inde med en brugt der fungerer.
De bedste hilsner
Jakob