Safety jacket/Brynje

Alt om udstyr, lige fra tøj og telte til spejle og gummidutter.
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Safety jacket/Brynje

Indlæg af iver »

Hej Rotax.

Det jeg mente, men ikke fik skrevet var om du havde væltet ved høj fart (80 kmt) På asfalt med de bukser på?
Da du skrev mcbukser tænkte jeg det ikke som i offroad/endurobukser men "landevejsbukser". Jeg tror at "rigtigt" mc tøj kan hjælpe bedre en de arbejdsbukser. Knæpuderne sidder jo på ingen måde fast, og glider nemt om på siden, fordi hele buksebenet drejer sig.

Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Rotax 655

Re: Safety jacket/Brynje

Indlæg af Rotax 655 »

:mrgreen: har jeg heldigvis ingen erfaring med.. men knæpudderne sidder fast i lommerne på Mascotbukserne og de er tykke. På mine MC bukser er der ilagt knæ beskyhttelse men det virker ikke særligt tykt eller stabilt.. Er endnu ikke faldet af / væltet med disse. Men det var satame tæt på engang i regvejr på Varaderoen Uha da ad.. ikke godt at bremse i regvejr når man kører 150 km/t og der er en :oops: glemt lysregulering der skifter til rødt. Om vinteren anvender jeg både arbejdsbukserne og MC bukserne yderst, så det er både med livrem og seler og 2 gange knæpuder :-D

Venlig hilsen
Leif

PS Iver har du lyst til en gratis Tunøfestival mangler jeg stadig to hjælper som campingvagt fra d. 4 - 8. 7.
Besvar